میثاقیان:

از پرسپولیس در آزادی امتیاز می گیریم

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان در آستانه ی بازی تیمش مقابل پرسپولیس تهران اظهار داشت: با تمام قدرت ظاهر می شویم و در آزادی از پرسپولیس تهران امتیاز می گیریم.


 اکبر میثاقیان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران افزود: پرسپولیس تهران همیشه تیمی قدرتمند و خطرناک برای سایر تیم ها محسوب می شود، این تیم در لیگ دوازدهم بازیکنان با تجربه و پر مهره ای را در اختیار دارد و بدون توجه به جایگاه فعلی تیم قرمز پوش پایتخت در جدول رده بندی  با این تیم مصاف می کنیم.
وی افزود:  تیم پرسپولیس  در دیدار هفته ی نهم مقابل سپاهان  اصفهان مغلوب شده است و ازطرفی با توجه به  اینکه در دیدار مقابل میزبان و از حمایت هواداران پر شمار خود بهره مند  است لذا با تمام قدرت ظاهر می شوند و بازیکنان ما بازی سختی را پیش رو دارند.
 میثاقیان تصریح کرد:  اگر چه تاکنون تیم آلومینوم هرمزگان نتایج مطلوبی را درقالب های لیگ کسب نکرده است اما با وجود هر گونه شرایط تیم را در رقابت های لیگ برتر حفظ می کنم  و با حضور  بازیکنان جوان و با انگیزه ای که در اختیار دارم امیدوار به حضوری پر قدرت در ادامه رقابت های لیگ دوازدهم  وهمچنین فصل بعد نیز هستیم.
 وی افزود: تیم در آرامش کامل تمرینات خود را انجام می دهد و آماده ی مصاف یکی از تیم ها برتر پایتخت هستیم.
 وی ادامه داد:  در هفته ی اول  رقابت های برتر طبق قرعه با استقلال تهران در آزادی مصاف کردیم و با توجه به اینکه بسیاری از بازیکنان  آلومینوم برای نخستین بار استادیوم آزادی بازی می کردند اما نمایش قابل قبولی ارائه دادند اگر چه بازی را با یک گل واگذار کردیم البته در مقابل پرسپولیس تهران تمام تلاش خود را بکار می گیریم تا این اتفاق دیگر رخ ندهد./ق
برچسب ها: میثاقیان ، فوتبال ، مسابقه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار