استاندار کرمان در دیدار اعضای ستاد برگزاری جشنواره "زیر سایه خورشید " استان کرمان انجام کارهای فرهنگی مذهبی برای اقشار مختلف جامعه را خواستار شد .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از کرمان به نقل از روابط عمومی ستاد برگزاری جشنواره " زیر سایه خورشید " استان کرمان ، اسماعیل نجار استاندار کرمان در آستانه برگزاری این جشنواره در استان ، در دیدار اعضای ستاد برگزاری این جشنواره با اشاره به جایگاه رفیع امام هشتم شیعیان حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) ، گفت : باید با برنامه ریزی دقیق برنامه های فرهنگی مذهبی را در متن جامعه و در لایه های مختلف مردم اجرا کرد .

وی با اشاره به اینکه اکثر برنامه های فرهنگی توسط دستگاهها و نهادهای دولتی و غیر دولتی در مراکز استان و شهرهای بزرگ برگزار می شود ، خاطر نشان کرد: معمولا در تمامی برنامه ها مردم شهرستان ها و روستاها از برنامه های جامع فرهنگی مذهبی بی بهره و یا کم بهره اند.

استاندار کرمان انجام فعالیت های مذهبی در بین اقشار مختلف جامعه را خواستار شد و افزود افرادی که در نماز جماعت و نماز جمعه حضور فعال و مستمر دارند ، بصورت خود جوش در برنامه های مذهبی شرکت می کنند و باید برای کسانی که توجه کمتری به فعالیت های دینی مذهبی دارند توجه شده و برای حضور آنها برنامه ریزی کرد./س

برچسب ها: استاندار ، جشنواره ، تآکید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.