مدیر کمیته امداد زهک از استقرار 181 پایگاه سیار کمیته امداد در مدارس این شهرستان خبر داد.





به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ،  محمدرضا قنبری اظهار داشت: به منظور جمع‌آوری کمک‌های مردمی شهرستان زهک، تعداد 10 پایگاه ثابت و سیار در این شهرستان فردا مستقر می‌شوند.

وی افزود: سال گذشته در جشن عاطفه‌ها، 139 میلیون ریال کمک‌های نقدی و غیر نقدی در شهرستان زهک جمع‌آوری شده است.

مدیر کمیته امداد زهک بیان داشت: 43 نفر از امدادگران افتخاری کمیته امداد و نیروهای سپاه در طرح جمع‌آوری کمک‌های مردمی مشارکت دارند.

* افتتاح مجتمع فرهنگی ـ تربیتی 14 معصوم در دلگان

مدیر کمیته امداد شهرستان دلگان گفت: مجتمع فرهنگی ـ تربیتی 14 معصوم کمیته امداد دلگان با 200 متر مربع زیربنا توسط مدیرکل کمیته امداد استان و هیئت همراه و فرماندار این شهرستان و مسئولان افتتاح شد.

عبدالرحمان بزمانی افزود: ساختمان اصلی این مجتمع با متراژ 900 متر مربع زیربنا با اعتباری بالغ 5 میلیارد و 200 میلیون ریال با 40 درصد پیشرفت در حال احداث است که با ظرفیت 80 دانش‌آموز در سال آینده بهره‌برداری می‌شود.

وی با اشاره به اینکه 3 هزار و 634 دانش‌آموز تحت حمایت این نهاد مقدس از خدمات فرهنگی کمیته امداد در این شهرستان بهره‌مند می‌شوند، بیان داشت: در حال حاضر 30 دانش‌آموز امسال در این مجتمع پذیرش شدند.

مدیر کمیته امداد دلگان ادامه داد: از اهداف این مجتمع برگزاری کلاس‌های قرآن، آموزش و تجوید قرآن، احکام و عقاید، انجام فعالیت‌های پرورشی، مسابقات ورزش شامل تنیس روی میز، فوتبال، دوومیدانی، کلاس‌های تقویتی برای دانش‌آموزان، کلاس‌های آمادگی برای کنکور، گروه سرود و تواشیح است.

در پایان این مراسم، محسن مسعودیان‌راد مدیرکل کمیته امداد استان نیز ضمن تبریک مناسبت‌های هفته آغاز سال تحصیلی 91، هفته دفاع مقدس و دهه کرامت رضوی به نقش حیاتی این نهاد مقدس برگرفته از روایت الهی و احادیث نبوی و اشاعه فرهنگ حسنه احسان و نیکوکاری و جشن عاطفه‌ها و مساعدت دانش‌آموزان نیازمند مطالبی بیان کرد./ج1

برچسب ها: زاهدان ، سیار ، مدارس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.