استان کرمان با حضور خادمان حرم امام رضا (ع) سرشار از عطر حرم رضوی شده و سایه پرچم امام رضا (ع) کویرنشینان دیار کریمان را در بر می‌گیرد.





به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، امروز پنجم مهر ماه کاروان خدام حرم رضوی وارد شهر کرمان شده و پرچم متبرک آستان ملکوتی امام رضا (ع) توسط خادمان حضرتش در میان جمعیت مشتاق دیار کریمان در جشن بزرگ «زیر سایه خورشید» به اهتزاز در می‌آید.

کاروان خادمان حرم رضوی امروز ساعت 10 صبح وارد کرمان شده و پس از مراسم استقبال با حضور مسئولان استان برنامه‌های متنوعی در قالب «جشن‌های زیر سایه خورشید» برگزار می‌شود که دیدار با خانواده شهدا، حضور خدام در مدارس و نواختن زنگ رضوی، غبارروبی مزار شهدا، عیادت از بیماران و برگزاری «جشن‌های زیر سایه خورشید» از جمله مهم‌ترین این برنامه‌ها است.

دیدار با علما‌، حضور در نماز جمعه، عیادت از بیماران در بیمارستان‌ها و حضور در بین دانشجویان دانشگاه شهید باهنر کرمان بخشی دیگر از دیگر برنامه‌های کاروان خدام بارگاه منور رضوی در کرمان است.

اهدای بسته‌های متبرک حاوی نمک و نبات نیز یکی از برنامه‌های حضور خدام حرم مطهر رضوی در‌  پنجمین دوره جشن‌های ‌مردمی ‌و معنوی «‌زیر سایه ‌خورشید» به مناسبت دهه کرامت و ولادت با سعادت امام رضا (ع)‌ در 100 شهر از 22 استان و 12 شهر از چهار کشور از 28 شهریور تا هفتم مهر ماه سال جاری و به همت شبکه جوانان رضوی وابسته به موسسه خدمات مشاوره‌ای جوانان و پژوهش‌های اجتماعی آستان قدس ‌رضوی در حال برگزاری است./ج1

برچسب ها: کرمان ، عطر ، خادم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.