فرماندار جم گفت: پیشگیری و توانمندسازی به عنوان دو اصل مهم در فعالیت‌های بهریستی مدنظر قرار گیرد.





به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، خلیل عبداللهی صبح امروز در دیدار با مدیرکل بهزیستی استان بوشهر اظهار داشت: ارائه خدمات صادقانه به مردم ارزش زیادی دارد و همه باید با خلوص نیت تلاش کنیم.

وی با اشاره به تنوع خدمات بهزیستی و تلاش این نهاد برای محرومیت‌زدایی افزود: پیشگیری و توانمندسازی به عنوان دو اصل مهم در فعالیت‌های بهزیستی مدنظر قرار گیرد.

فرماندار جم خاطرنشان کرد: پیشگیری از اهمیت زیادی برخوردار است چرا که با عدم لحاظ این اصل مهم مشکلات زیادی گریبان‌گیر جامعه هدف خواهد شد.

عبداللهی توانمندسازی را نیز به عنوان دومین اصل مهم در برنامه‌ریزی‌ها عنوان کرد و گفت: از افراد توانمند معلول می‌توان در بخش‌های مختلف استفاده کرد و این امر نیازمند افزایش ارتباطات با بخش‌های مختلف صنعتی و خصوصی استان است.

وی با اشاره به این که جامعه هدف سازمان بهزیستی افراد معلول و ناتوان هستند یادآور شد: خدمتگزاری به افراد جامعه به‌ویژه افراد معلول از اهمیت فراوانی برخوردار است و سازمان بهزیستی هم به عنوان یک سازمان خدمتگزار در این زمینه بالاترین کارها را انجام می‌دهد چنانچه پیامبر گرامی اسلام(ص) هم بالاترین کارها را سخت‌ترین آنها بیان فرموده است.

عبداللهی وجود خلوص نیت در انجام کارهای مختلف را یک اصل مهم و اساسی در این کارها عنوان کرد و افزود: دین مبین اسلام همیشه به هسته اصلی کارها و فعالیت‌ها که همانا وجود اخلاص در این کارهاست توجه می‌کند و مقدار و کمیت کارها از اهمیت چندانی برخوردار نیست بلکه کیفیت و خلوص کار است که فعالیت‌های مختلف را مهم و با ارزش می‌کند.

مدیر کل بهزیستی استان بوشهر نیز اظهار داشت: دولت نهم و دهم بیشترین خدمات را به افراد محروم و کم‌بضاعت ارائه کرده و این امر رضایت‌مندی مردم را در پی داشته است.

حیدر عزیزنژاد گفت: با توجه به منابع و امکانات مناسب در شهرستان جم امیدواریم بتوانیم جامعه هدف این سازمان را یاری کنیم./ج1

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.