با وجودی که رسول کربکندی به صراحت اعلام کرده است که قصد استعفا دادن از مسئولیتش را ندارد، نتیجه دیدار با سایپا تأثیر زیادی در وضعیت آینده این سرمربی خواهد داشت.





به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، پس از تغییر برنامه هفته دهم لیگ برتر فوتبال، تیم ذوب‌آهن امروز برابر تیم سایپا صف‌آرایی می‌کند.

تیم ذوب‌آهن در لیگ دوازدهم شرایط بدی را تجربه می‌کند و با ایستادن در رده هفدهم جدول رده‌بندی یکی از کاندیداهای سقوط به دسته پایین‌تر است اما رسول کربکندی سرمربی این تیم در نشست خبری پیش از دیدار با سایپا به صراحت اعلام کرد که تصمیمی برای استعفا دادن از سمت خود ندارد.

با این حال در صورتی که تیم ذوب‌آهن که تاکنون از 9 دیدار گذشته خود تنها دو برد و هفت باخت کسب کرده است، در دیدار امروز برابر سایپا نتواند به پیروزی دست پیدا کند، احتمال برکناری این مربی وجود دارد.

هیئت مدیره جدید ذوب‌آهن که دو هفته‌ای است فعالیت خود را آغاز کرده، هنوز اظهار نظر صریحی در قبال تغییر بر روی نیمکت این تیم نگرفته است اما به طور حتم رقم خوردن هشتمین باخت ذوبی‌ها شرایط را برای این تیم دشوار‌تر از حد تصور می‌کند و هیئت مدیره جدید نیز برای اینکه زیر بار انتقادات قرار نگیرد، تصمیمی جدی برای نیمکت تیم فوتبال این باشگاه اتخاذ می‌کند./ج1

برچسب ها: اصفهان ، سرمربی ، سایپا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.