رئیس اداره فضای سبز منطقه 4 گفت: در راستای ایجاد توسعه فضای سبز، در 6 ماهه اول امسال تاکنون ، چشم اندازهای زیبایی در حاشیه بزرگراه های سطح منطقه ایجاد شده است.

علی برخورداری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  ضمن بیان این مطلب افزود:  بوستان آویسا دهمین بوستان منطقه است که در راستای ایجاد فضای سبز برای ساکنین حاشیه  اتوبان، و جلوگیری از آلودگی صوتی و آلودگی هوا و منظور مطلوب طراحی و در مراحل  اتمام کار می باشد.
 رئیس اداره فضای سبز منطقه 4 ادامه داد:  اداره فضای سبز منطقه همزمان با بهره برداری  از بزرگراه شهید زین الدین و با هدف ایجاد چشم انداز زیبا در حاشیه بزرگراه شهید زین الدین ، بوستان آویسا واقع در خیابان هنگام  تقاطع بزرگراه زین الدین با مساحت 4235متر مربع احداث کرد
برخورداری  تصریح کرد: از دیگر اقدامات انجام شده  در طرح شهید زین الدین احداث اراضی با 8 حاشیه و بلانسه بزرگراه در محدوده خیابان  های شهید بابائیان تا استخر به مساخت 35000  متر مربع است که تاکنون 3000 متر لوله گذاری انجام شده است.
 وی تاکید کرد:  در حدود 7000 متر مکعب نخاله و خاک مازاداز محدوده خارج شده و احداث فضای سبز با تاکید بر استفاده از درختکاری و درختچه کاری با گونه های کم نیاز و مقام انجام شده است.
در ادامه مهدی مسیبی  شهردار ناحیه 2 منطقه 4 بیان کرد:  به منظور ارتقای منظر شهری،  اداره خدمات شهری ناحیه 2 ، ا قدام به اصلاح و چمن زنی چمن های میدان ها و بوستان سطح ناحیه کرد.
 وی خاطر نشان کرد:  به منظور رفاه حال شهروندان و ایجاد بستر لازم جهت استفاده از امکانات ورزشی بوستان ها،‌ اداره فضای سبز ناحیه دو اقدام به نصب و سایل بدنسازی در 8 بوستان کرد./ز                                                   
برچسب ها: راستای ، حاشیه ، بزرگراه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار