سرپرست تيم ملوان بندر انزلي از شرايط تيم ابراز رضايت کرد و گفت:‌ تيم ملوان از بازيکنان مطرحي برخوردار است و توانايي پيروزي مقابل سپاهان اصفهان را داريم.

غلامي در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، گفت:‌ در ديدار هفته نهم رقابت هاي ليگ برتر ميهمان تيم سرسخت و قدرتمند فولاد خوزستان بوديم که عليرغم شايستگي کامل با يک گل مغلوب شديم البته بازيکنان از لحاظ روحي- رواني در شرايط مناسبي قرار دارند و آماده مصاف با تيم قدرتمند سپاهان اصفهان مي شويم.

وي ادامه داد: در مقابل تيم سپاهان اصفهان ميزبان هستيم و تمام تلاش خود را به کار مي گيريم تا از امتياز ميزباني خود استفاده کنيم و تيم سپاهان اصفهان را شکست دهيم.

غلامي تصريح کرد: تيم تمرينات آمادگي مناسبي را انجام داده است و تمرينات تيم در فضايي بسيار شاد و مناسب برپا مي شود از اين رو مشکلي براي مقابله با تيم زردپوش سپاهان نداريم و آماده پيروزي مقابل اين تيم هستيم.

سرپرست ملوان تصريح کرد: بازيکنان سپاهان پس از پيروزي که مقابل پرسپوليس در هفته گذشته کسب کرده اند از لحاظ روحي- رواني در شرايط مناسبي قرار دارند و از انگيزه بالا براي پيروزي مقابل ما برخوردار هستند اما بازيکنان ملوان بدون توجه به شرايط فعلي بازيکنان سپاهان با ارائه بازي با کيفيت سه امتياز ديدار را کسب مي کنيم.

غلامي خاطرنشان کرد: پيشنکو دروازه بان تيم فقط محروم است و خوشبختانه مصدوم و محروم ديگري نداريم ضمن اينکه براي آمادگي هرچه بيشتر تيم با سپاهان چهارشنبه 5 مهر اردويي در انزلي برپا مي کنيم./مح
برچسب ها: ملوان ، پیروزی ، سپاهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار