همزمان با هفته دفاع مقدس بیش از 60 برنامه مختلف فرهنگی و اجتماعی در سطح منطقه 20 برگزار می شود.

معاون اجتماعی فرهنگی شهرداری منطقه 20 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت:‌ همزمان با هفته دفاع مقدس امسال بیش از 60 ویژه برنامه با موضوعات هشت سال دفاع مقدس و رشادت ها و دلیری های شهیدان پیش بینی کرده ایم که با آغاز این هفته در حال برگزاری هستند.
حبیب الله غفوری اضافه کرد: در راستای به تصویر کشیدن رشادت های رزمندگان اسلام نمایشگاه های بسیاری در سطح مدارس، سرای محلات، پایگاه های بسیج و نواحی هفتگانه منطقه برپا شد.
وی افزود: با توجه به این که دیدار با خانواده شهدا جز وظایف ماست و در طول سال به طور مستمر انجام می شود از ابتدای این هفته هم دیدار با خانواده معظم شهدا و تجلیل از ایثارگران و جانبازان از اولویت های برنامه های منطقه بوده است.
غفوری گفت: در راستای تجدید پیمان با شهدای 8 سال دفاع مقدس غبارروبی گلزار شهدای بهشت زهرا و شهدای گمنام امری است که در چندین نوبت در طول هفته دفاع مقدس صورت خواهد گرفت.
غفوری ادامه داد: برپایی شب خاطره دفاع مقدس برپایی مراسم یادواره شهدا در سطح مساجد منطقه، برپایی شب شهر دفاع مقدس، همایش حدیث ایثار، همایش الفبای ایثار، مسابقات دو همگانی، ژیمناستیک، طناب کشی، همایش امر به معروف و نهی از منکر را می توان از جمله برنامه هایی عنوان کرد که از ابتدای هفته دفاع مقدس در سطوح نواحی هفتگانه منطقه 20 برگزار شده است.
معاون اجتماعی فرهنگی منطقه 20 خاطر نشان کرد: اجرای تئاتر دفاع مقدس همراه با اکران فیلم های حماسی با اهداء 2 هزار و 800 بلیط رایگان از دیگر برنامه های است که در طول هفته دفاع مقدس برای شهروندان جنوب تهران تدارک دیده شده است.
شایان ذکر است؛ با آغاز این هفته سیمای بصری شهر نیز با نصب پرچم ها، بنرها و آذین بندی های مذهبی هویتی حماسی به خود گرفت./ل
برچسب ها: سرا ، محلات ، سال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار