حركت وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي مبني بر نفرستادن فيلم به جشنواره‌ي اسكار با توجه به موقعيت، تحريم تفكر صهيونيستي اسكار است.

"جهانگير الماسي" بازيگر سينما و تلويزيون در گفتگو با خبرنگار حوزه سينمايي باشگاه خبرنگاران گفت: عمل وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي مبني بر نفرستادن فيلم به جشنواره‌ي اسكار با توجه به موقعيت سياسي ايجاد شده كار درست و مناسبي است و شركت در اسكار و فرستادن فيلم به آن الزامي نيست و هم چنين هيئت انتخاب با برگزيدن فيلم "يه حبه قند" به عنوان نماينده ايران در اسكار گزينش درستي داشته است.
وي افزود: فيلم موهن به ساحت پيامبر اكرم (ص) بسيار پست، ناجوانمردانه و خطير است و من به عنوان يك انسان و يك مسلمان در كنار هر گونه حركت آگاه سازنده در اين راستا همانند حركت وزير مي‌ايستيم و جامعه‌ي جهاني بايد با چنين افراد رذل و پست مقابله كند.
اين بازيگر اظهار داشت: اسكار به عنوان يك جشنواره‌ي سياسي-اقتصادي، براي معرفي فيلم‌ها محسوب مي‌شود كه همانگونه كه افراد خواهان شركت در اين جشنواره  هستند حضور افراد براي اين جشنواره و به نمايش درآمدن فيلم‌هاي كشورهاي ديگر حائز اهميت است و هرگز موقعيت فرهنگي را براي فيلم‌ها به وجود نياورده است.
الماسي عنوان كرد: حدود 450 جشنواره در سطح جهان در خصوص فيلم‌هاي سينمايي برگزار مي‌شود و اسكار به عنوان جشنواره آتلانتيك شمالي و آمريكا از بسياري از جشنواره‌هاي ديگر ، همچون نيويورك معتبرتر نيست و به دليل كافي نبودن تحريم به عنوان پاسخي مناسب، بايد در اين زمينه در جهت آگاه سازي، تبليغات فراواني از سوي مطبوعات و رسانه در مورد چگونگي توليد اين فيلم و افراد سازنده انجام گيرد.
وي ادامه داد: عمل وزير حركت شايسته‌اي در قبال سينما گران است و ما در واقع با اين حركت تفكر صهيونيستي اسكار را تحريم كرده‌ايم و در ضمن در اسكار و هاليود حضور افراد و سازندگان فيلمي به چشم مي‌خورد كه با توليد فيلم موهن نسبت به ساحت پيامبر اعظم (ص) به شدت مشكل و اعتراض دارند./ص
برچسب ها: اسکار ، تحریم ، موهن ، پیامبر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار