فرمانده انتظامي شهرستان كاشان از كشف بيش از 209 كيلوگرم انواع مواد مخدر و دستگيري بيش از 900سوداگر مرگ طي شش ماهه اول سالجاري خبر داد .

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران از پايگاه خبري پليس ، سرهنگ "منوچهر صفايي " فرمانده انتظامي شهرستان كاشان استان اصفهان با اعلام اين خبر اظهار داشت:طي شش ماهه ابتدايي سال جاري و در راستاي ارتقا امنيت اجتماعي و اخلاقي با محوريت مبارزه با سوداگران مرگ و كشف مواد مخدرطرح هاي متعددي توسط ماموران اين فرماندهي در سطح شهرستان به اجرا درآمد.
وي افزود : در همين رابطه ماموران 209 كيلو و 619 گرم انواع مواد مخدر شامل 156 كيلو و 776 گرم ترياك ، 12 كيلو و 348 گرم هروئين ، 33 كيلو و 842 گرم حشيش و شش كيلو و 652 گرم ساير مواد مخدر را كشف و ضبط كردند .
اين مقام مسئول با بيان اينكه كشفيات مدت ياد شده در مقايسه با مدت مشابه سال قبل 100درصد افزايش داشته است تصريح كرد : در راستاي مقابله جدي با سودا گران مرگ از ابتداي سال تا كنون بيش از 900 نفر از عوامل اصلي توزيع و قاچاق مواد مخدر دستگير شدند .
سرهنگ "صفايي" گفت: از باندهاي منهدم شده تعدادي سلاح گرم و سرد ، خودرو سبك و سنگين ، مقاديري وجه نقد و آلات وادوات استعمال مواد مخدر نيز كشف و ضبط شده است .
سرهنگ صفايي در ادامه با اشاره به اينكه مقدار قابل ملاحظه اي از اين مواد كشف شده مربوط روانگردان هابوده تصريح كرد: افزايش جمعيت جوان ، ميزان آسيب پذيري جوامع را به لحاظ سوء مصرف مواد مخدر صنعتي مضاعف كرده زيرا جوانان امروزي با انگيزه كنجكاوي خود ، همگرايي با روند تحولات اجتماعي جهاني و هويت يابي و يا رهايي از فشار اجتماعي ، فرار از مشكلات و مسئوليت ها به سوي مصرف انواع مواد مخدر به ويژه روانگردان ها پناه مي برند.
وي خاطرنشان كرد: بدون ترديد فعاليت هاي كاهش تقاضا هنگامي به نتيجه مورد نظر مي رسد كه همه دستگاه ها و نهاد هاي دولتي و غير دولتي و اقشار مختلف مردم از جمله خانواده ها مشاركت پذيري فعالي با نيروي انتظامي داشته باشند.
اين مقام مسئول در پايان موقعيت خاص جغرافيايي و بسيار حساس شهرستان كاشان و نزديكي به مركز كشور از نظر قرار گرفتن در مسير قاچاق مواد مخدر مورد اشاره قرار داد و خاطر نشان كرد: به همين منظور پليس شهرستان با ايجاد اكيپ هاي تخصصي و تقويت گلوگاه هاي ايست و بازرسي تمهيدات خاصي را در برخورد با قاچاقچيان و مقابله با عرضه و ترانزيت مواد مخدر در اين شهرستان پيش بيني كرده است./ف
برچسب ها: مواد مخدر ، کاشان ، اصفهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار