سرمربی تیم استقلال، باشرایطی خاص به این تیم آمد و از سوی هیئت مدیره سابق استقلال به عنوان سرمربي انتخاب شد، اما طي روزهاي گذشته قلعه نوعي در خصوص هیئت مدیره فعلی صحبت‌هایی را مطرح کرده است مبني بر اين که آنها نباید در هیچ اموری در تیم دخالت داشته باشند.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران: سرمربی تیم استقلال تصور داشت که حضور اعضای جدید هیئت مدیره در مسائل مالی تأثیر گذار است و آنها می‌توانند به وی و مدیریت تیم یاری برسانند اما این اتفاق رخ نداده است و اعضای تیم همچنان با مشکلات زیادي روبرو هستند و به همين خاطر امیر قلعه نوعي نیز از اعضای هیئت مدیره دلخور است.

گفتنی است: وی توقع همراهی داشت اما این اتفاق رخ نداده است. از سوی دیگر مباحثی درخصوص شرایط فنی تیم عنوان شده است که موجب ناراحتی امیر قلعه نوعی است.

وی معتقد است که اعضای هیئت مدیره نباید در مورد مسائلي مربوط به تیم دخالت داشته و اظهار نظر کنند زیرا وظایف آنها اجرایی و مدیریت است. بر اساس همين گفته‌ها و شنيده‌ها، قرار است جلسه‌ای بین اعضاء هيئت مديره استقلال و سرمربي آبي‌ها برگزار شود تا صحبت‌های قلعه نوعی مورد بررسی قرار بگیرد.

سرمربی تیم استقلال اعلام کرده است که در این خصوص با مدیرعامل تیم صحبت کرده است و از وی خواسته تا در مورد این موضوع با اعضای هیئت مدیره هماهنگی‌های لازم را انجام دهد تا مشکلی ما بین طرفین ایجاد نشود./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار