فرمانده ناحيه مسلم بن عقيل(ع)، بسيج را يک تفکر انقلابي دانست و افزود: اعتماد به سرمايه‌هاي داخلي و استعداد بسيجيان نخبه،‌ راه رسيدن به افتخار و برون رفت از فشارهاي دشمنان نظام اسلامي است.

سرهنگ حسن رجبي فرمانده ناحيه مسلم بن عقيل(ع) در گفتگو با خبرنگار دفاعي - امنيتي باشگاه خبرنگاران با اشاره به تأثير کلام نوراني امام خميني(ره) بر ملت ايران اظهار داشت: امام(ره) به معناي واقعي کلمه معجزه کردند و معجزه ايشان فتح دل‌هاي اين ملت بود.

وي با بيان اينکه امام(ره) با اتکال به خداوند متعال جامعه را بيدار کردند، افزود: وحدت کلمه و اتحاد جامعه اسلامي که از آموزه‌هاي امام امت به ملت بود در کنار اعتماد بزرگان انقلاب به جوانان و استفاده از فرصت‌ها به همراه پيروزي از ولايت فقيه از سوي آحاد ملت، رمز پيروزي ما بوده و البته اينها همه در پناه توجه به معارف ديني و توسل به اهل بيت(عليهم سلام) بدست آمده است.

سرهنگ رجبي در مقايسه جوانان امروز با نسل اول انقلاب گفت: جوانان امروز و در کل امت امروز ايران اسلامي حتي چندين برابر بيشتر از آن زمان پرشورتر و با بصيرت‌تر هستند؛ مردم ما تا پاي جان در حفظ انقلاب اسلامي تلاش مي‌کنند و روز تاريخي 9 دي گواه اين سخن من است.

فرمانده ناحيه مسلم بن عقيل(ع) در ادامه بسيج را يک تفکر انقلابي دانست و با اشاره به بحث "اقتصاد مقاومتي" تصريح کرد: بايد در عرصه اقتصادي و توليد نيز به جوانان انقلابي و نخبه خود اعتماد کنيم و بدانيم که تفکر بسيجي، راه برون رفت از بحران‌ها و مشکلات است.

وي خاطرنشان کرد: اعتماد به سرمايه‌هاي داخلي و استعداد بسيجيان نخبه،‌ راه رسيدن به افتخار و برون رفت از فشارهاي دشمنان نظام اسلامي است.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار