استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: پیامبر گرامی اسلام (صلوات الله علیه)، پیامبر صلح و مهربانی است و كشورهای غربی، با اهانت به ساحت نورانی پیامبر مكرم اسلام (ص)، خود را نابود كرده اند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد:

علی اصغر عنابستانی در حاشیه نواختن زنگ عاطفه ها در مدرسه شهید كیانی شهركرد، با اشاره به تعالیم و تأکیدات دین مبین اسلام و سیره مقدس نبوی (ص) و ائمه اطهار (ع) در کمک به همنوعان و نیازمندان، افزود: پیامبر گرامی اسلام (صلوات الله علیه)، پیامبر صلح و مهربانی است و كشورهای غربی، با اهانت به ساحت نورانی پیامبر مكرم اسلام (ص)، خود را نابود كرده اند.

استاندار چهارمحال و بختیاری، كمك های مردمی و جشن عاطفه ها را  حركت زیبای نشأت گرفته از احكام اسلام دانست و گفت: در حالی كه مسلمانان، نوع دوستی و هم دوستی را یكی از مهمترین رفتارهای اجتماعی خود می دانند، متأسفانه غربی ها، مسلمانان را انسان های خشن معرفی می کنند.

عنابستانی تصریح کرد: ملت ایران، با معارف دینی و اسلامی، موفقیت های فراوانی را به دست آورده است و اكنون، ملتی است كه براساس تعالیم دینی و شرعی در انسان دوستی به یكدیگر كمك می كنند.  

وی، با اشاره به اینکه؛ برگزاری جشن عاطفه ها، نشانه نوع دوستی و همراهی مردم ایران برای كمك به همنوعان است، گفت: ایرانیان در نوع دوستی و مردمداری در میان كشورهای جهان، بی همتا و نمونه می باشند و به بهترین شكل به همدیگر كمك می كنند.

گفتنی است؛ جشن عاطفه ها، در دو هزار مدرسه در استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد. /س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.