معاون عمران روستایی بنیاد مسكن انقلاب اسلامی گفت: تا پایان برنامه پنجم توسعه تمام روستاهای بالای 20 خانوار كشور زیر پوشش تهیه طرح هادی قرار می گیرند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ محمدرضا شاملو امروز در مراسم افتتاح طرح هادی روستای چهره برق از توابع بخش مركزی شهرستان نیر افزود: در صورت تامین اعتبار سالانه به طور متوسط دو هزار روستا و در مجموع 10 هزار روستای كشور در برنامه اجرایی طرح هادی و محیط روستایی قرار می گیرند.

وی بهسازی بافت های با ارزش روستایی را از دیگر فعالیت هایی ذكر كرد كه در راستای برنامه پنجم توسعه ادامه می یابد.

شاملو گفت: هم اكنون در این زمینه 30 روستا در استان های مختلف كشور انتخاب شده و در برنامه اجرایی نهایی شده و تلاش می شود به محض تامین اعتبار این تعداد به یكصد روستا افزایش یابد.

معاون عمران روستایی بنیاد مسكن انقلاب اسلامی همچنین افزود: بهسازی روستاهای هدف گردشگری یكی از كارهایی است كه از امسال به صورت ملی تامین اعتبار شده و در ردیف اعتبارهای بودجه سال 91 پیش بینی شده است.

وی در ادامه از تامین اعتبار بهسازی 30 روستای هدف گردشگری در كشور خبر داد و گفت: بر اساس تفاهمی كه بین بنیاد مسكن انقلاب اسلامی و سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری و تعدادی از دستگاههای اجرایی كشور امضا شده قرار است 120 روستا از روستاهای هدف گردشگری در برنامه اجرایی این طرح قرار بگیرند./س

برچسب ها: اردبیل ، اجرای ، طرح ، هادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.