مدیركل نظارت و بازرسی شهرداری ها در سازمان بازرسی كل كشور با بیان برخورداری شوراها از ظرفیت فراوان برای تصمیم سازی های كلان در كشور، برنامه ریزی برای ورود این نهادهای مدنی در برنامه های كلان را خواستار شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد:
محمد صادق پور، در همایش علمی - آموزشی شهرداران، شورای دستگاه های نظارتی و شوراهای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری، گفت: شوراهای اسلامی در بعد كلان تصمیم سازی در استان ها، شهرستان ها، شهرها و روستاها ورود پیدا نكرده اند و عمده فعالیت آنها به امور شهرداری ها محدود شده است.
وی افزود: این درحالی است كه شوراهای اسلامی می توانند به امور فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی ورود پیدا  و با توجه به سند آمایش و سند چشم انداز هر منطقه استراتژی ایجاد كنند.
صادق پور با بیان اینكه سازمان بازرسی خود را در كنار شوراهای اسلامی می بیند، گفت: برخی از شوراهای اسلامی به وظایف خود به طور كامل آگاه نیستند به طوری كه در قانون اساسی یكی از وظایف شوراها بعد نظارتی كار آنهاست و از این حیث آنها در كنار سازمان بازرسی قرار می گیرند.
وی، برگزاری همایش های آموزشی را برای رسیدن به یك رویه واحد ضروری دانست و گفت: باید با برنامه ریزی و تلاش مضاعف  براي رسيدن به  اهداف سازمانی و دِینی كه نسبت به انقلاب، عمل كنیم./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.