جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران تاکید کرد : امروز قدرت دقاعی ایران فراتر از مرزهای جغرافیایی است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، سردار سلامی در تجمع سپاهیان قم که در اعتراض به انتشار فیلم توهین‌آمیز‌ به ساحت مقدس پیامبر اعظم(ص) در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س برگزار شد) با گرامیداشت دهه کرامت و هفته دفاع مقدس / به نقش ممتاز و بی‌نظیر رهبر معظم انقلاب در مدیریت و هدایت جنگ جدید استکبار علیه ایران اشاره و تصریح کرد: نگاهی به جبهه جدید جنگ علیه ایران نشان می‌دهد که باز هم تمام قدرت‌های استکباری در مقابل ما قرار دارند .

وی با بیان اینکه ایران امروز نسبت به دوران دفاع مقدس تفاوت های دارد گفت: جمهوری اسلامی امروز کیلومترها فراتر از مرزهای جغرافیایی دارای قدرت دفاعی است ضمن اینکه اروپا در حال حاضر از مشکلات اقتصادی رنج می برد و آمریکا نیز بزرگ‌ترین دولت بدهکار جهان است در حالی که اقتصاد، علم، هنر، صنعت و ورزش ایران مرزهای جدیدی را در می‌نوردند.

سردار سلامی خاطر نشان کرد: امروز اسلام در جهان نفوذ زیادی دارد و توهین دشمنان به ساحت پیامبر اعظم(ص) به دلیل ضعف آنهاست اما آنها باید بدانند که ملت ایران در سایه عنایات الهی و توسل به اهل بیت(ع) استوار و پابرجا خواهند ماند.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران خاطر نشان کرد: دفاع مقدس که بخشی از فرهنگ عاشورایی است سند هویت ،شخصیت دینی و انقلابی ملت ایران است./س

برچسب ها: قم ، قدرت ، ایران ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.