2 طرح مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه تبریز در سومین نمایشگاه علم تا عمل به عنوان برگزیده کشوری و استانی انتخاب شدند.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز ، مدیر مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه تبریزگفت: بر این اساس شرکت مشاوران ایده پاک اطلس با طرح تغییر و تبدیل پسماندهای رنگ به رنگ استاندارد به عنوان شرکت فناور منتخب استانی و شرکت فرادما بنیان با طرح تولید ماسه مجرای صنایع فولاد به عنوان شرکت فناور برگزیده ملی انتخاب شدند.

قاسمی کاکرودی با بیان اینکه استان آذربایجان شرقی با معرفی 60 شرکت دانش بنیان در این جشنواره حضور چشمگیری داشت گفت: از این بین 8 طرح به مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه تبریز اختصاص داشت و از این میان فقط سه طرح حائز مقام شدند که از آن دو مقام متعلق به مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه تبریز بود.

وی با اشاره به موفقیت مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه تبریز در اولین حضور خود در این جشنواره گفت: این مرکز در راستای اهداف ارزشمند نامگذاری سال 91 به نام «سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی» از تمام ظرفیت‌های خود و شرکتهای مستقر در تحقق عملی این نام استفاده نمود و در همین راستا با تمام توان خود در سومین نمایشگاه علم تا عمل که هر ساله توسط معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و با هدف ارائه آخرین دستاوردهای علمی، تجاری سازی شده کشور برگزار می شود شرکت نمود.

قاسمی افزود: در این جشنواره از طرف مرکز رشد، شرکتهای مشاوران ایده پاک اطلس، ماندانا پلیمر، زیست هستار سازمند، صنایع نانو کربن آریا، فرادما بنیان، داشیان ماشین، فن آوران آذر ایتاش، کاوش مکانیک در این جشنواره حضور داشتند.

لازم به ذکر است مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه تبریز در سال88 تاسیس و هم اکنون 21 شرکت دانش بنیان در آن مشغول به فعالیت هستند/س

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.