مهم ترین عناوین خبری "گروه سياسي" که در روز پنجشنبه منتشر شده است موضوعاتي چون:قصد و نيت طراحی كاريكاتور روزنامه "شرق"، عذرخواهي رسمي آمريكا و اسرائيل از مسلمانان,پايان تجمع حقوقدانان در محكوميت فيلم موهن و.... است.

مهمترین عناوین گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

بخشنامه "زندانيان معسر" قابليت تبديل شدن به قانون را دارد

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1391/7/6/371588_784.jpg
سخنگوي كميسيون قضايي مجلس گفت: تا زماني كه قانون قبلي محكومان مالي به قوت خود باقي باشد، قطعا نمي‌شود روي بخشنامه حساب كرد.

مبارزه با قاچاقچيان تمايل به مصرف مواد‌مخدر را كاهش مي‌دهد
مشاور معاونت قوانين مجلس با بيان اينكه اجراي راهكارهاي قانوني مبارزه با قاچاقچيان تمايل به مصرف مواد مخدر را كاهش مي‌دهد، گفت: برخورد جدي با قاچاقچيان باعث مي‌شود كه افكار عمومي نسبت به برخورد با اين افراد اطمينان خاطر پيدا مي‌كنند.

دموکراسي آمريکايي تروريسم، قتل‌عام و نقض حقوق بشر است
عضو جمعيت رهپويان انقلاب اسلامي گفت: آمريکايي‌ها مردم دنيا را در مردم آمريکا و اسرائيل خلاصه مي‌کنند وگرنه بايد به دو سوم کشورهاي دنيا که در اجلاس نم به نفع ايران بيانيه صادر کردند، توجه مي‌کردند.

پشت پرده انفجار خط انتقال برق به فردو چه بود؟

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1391/7/6/372144_117.jpg
در پي خبرسازي يك روزنامه انگليسي درباره انفجار يك وسيله جاسوسي متعلق به سرويسي‌هاي اطلاعاتي غربي در نزديكي سايت فردو، كارشناسان می‌گویند ایران شواهد بیشتری درباره همکاری آژانس و سرویس‌های اطلاعاتی دارد که در صورت لزوم آنها را افشا خواهد کرد.

تبعیض در سازمان ملل منشاء بسیاری از مشکلات امروز جهان و نظام بین المللی

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1391/7/6/372106_295.jpg
رئيس جمهور كشورمان عصر ديروز (چهارشنبه) به وقت محلی در حاشیه سفر به نیویورک در کنفرانسی خبری با حضور خبرنگاران رسانه‌های بین المللی به سوالات متعدد خبرنگاران پاسخ داد.

كاريكاتور روزنامه "شرق" با قصد و نيت قبلي طراحي شده است/ "شرق" بارها تذكر گرفته بود
وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي گفت: كاريكاتور روزنامه شرق جفايي است بر مردم و رزمندگان اسلام، ما طرفدار آزادي بيان در مطبوعات هستيم اما احساسات، عواطف، اصول و ارزش‌هاي انساني را نبايد نديده بگيريم.

اجازه توهین به ارزش‌های دفاع مقدس را به احدی نمی‌دهیم/قوه قضائیه برخورد کند
در بیانیه مجمع تشکل‌های اسلامی دانشگاه آزاد در اعتراض به کاریکاتور موهن روزنامه شرق نسبت به ارزش‌های دفاع مقدس آمده است: توهین کنندگان به ارزش‌ها بدانند که خیانت به خون شهدا و ارزش‌های دفاع مقدس از دیدگاه مردم فرهیخته و با بصیرت این مرز و بوم عملی شنیع و غیر قابل اغماض است.

حذف اساتيد سکولار از ضرورت‌هاي اسلامي‌شدن دانشگاه‌ها است
دبير انجمن اسلامي (دفتر تحکيم وحدت) دانشگاه الزهرا(س) گفت: روح دانشگاه بايد با مفاهيم اسلامي پيوند بخورد تا دانشجو خود به ضرورت اسلامي شدن دانشگاه‌ها پي ببرد.

عذرخواهي رسمي آمريكا و اسرائيل از مسلمانان
جمعي از حقوقدانان و اعضاء سازمان‌هاي مردم نهاد تهران در تجمع اعتراض آميز امروز صبح كه عليه فيلم و كاريكاتور اهانت آميز نسبت به پيامبر اعظم(ص)در مقابل سازمان ملل حضور يافته بودند، خواستار عذرخواهي رسمي آمريكا و اسرائيل شدند.

تجمع حقوقدانان در محكوميت فيلم موهن و اهانت به پيامبر(ص) پايان يافت


https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1391/7/6/371466_236.jpg
تجمع جمعي از حقوقدانان، كانون حكمت و بصيرت و اعضاء سازمان‌هاي مردم نهاد جوانان تهران كه در اعتراض به انتشار فيلم موهن عليه اسلام و اهانت به حضرت محمد(ص) صورت گرفته بود، دقايقي پيش با قرائت بيانيه به پايان رسيد.

شجريان بامداد امروز وارد تهران شد + تصاوير
محمدرضا شجریان خواننده حامی فتنه که چند سال پيش به خارج از کشور رفته بود ،بامداد امروز وارد تهران شد، همچنين شجريان پس از ورود به تهران با تعداد انگشت شماري از نزديکانش مواجه شد.

ترور 21 ايراني بي گناه در 6 مهر ماه
گروهک تروريستي منافقين طي اعمال جنايتکارانه خود هيچ برگي از تقويم انقلاب اسلامي را از کشتار و خونريزي خالي نگذاشته است.

ديدگاه ايران در مجمع عمومي بازتاب مواضع 120 كشور جهان است


https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1391/7/5/369230_731.jpeg
يک کارشناس رسانه‌هاي بين‌المللي گفت: توانمندي ايران با به عهده گرفتن رياست دوره‌اي جنبش عدم تعهد بيشتر شده و سخنراني رئيس جمهور اين كشور در مجمع عمومي تأثيرگذاري بيشتري خواهد داشت.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار