رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: با توجه به حجم تردد سفرهای داخل شهری در روزهای پایانی هفته از ساعت 16 تدارک ویژه در نظر گرفتیم.

سردار رحیمی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: معمولا روزهای جمعه تا ظهر ترافیک روان و مشکل خاصی وجود ندارد فقط بعد از ظهر به بعد روزهای چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه ترافیک نسبت به قبل سنگین تر است.
وی در ادامه اذعان کرد: طی 24 ساعت گذشته در شهر تهران حادثه فوتی نداشته ایم اما با توجه به جمعه های گذشته معمولا 200 تصادفی جرحی داشتیم.
سردار رحیمی اظهار داشت: نیروهای ما در سه شیفت صبح از ساعت 6 تا 13 بعد از ظهر از 13 تا 21 و 30 دقیقه و شب از 21 و 30 دقیقه تا 6 صبح آماده خدمت رسانی هستند.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: در هفته ناجا خلافی به طور رایگان انجام می گیرد و در خصوص اعمال قانون نیز همکاران به جای جریمه و اعمال قانون سعی می کنند از تذکرات ارشادی استفاده کنند و تا حد ممکن از اعمال قانون کمتر استفاده می شود.
وی در خصوص همیاران پلیس خاطر نشان کرد:  پلیس مدرسه در هفته نخست سازماندهی شد و پرچم و علایم تحویل آن شد و از هفته دوم مهر ماه کار خود را آغاز می کنند.
گفتنی است، جریمه ها و اعمال قانون هایی که پلیس مدرسه می کند بخشودنی نیست./ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار