انتخاب عبداله چمن گلی به عنوان بهترین مربی کشتی فرنگی سال 2012 دنیا اهالی کشتی را متعجب کرد.


به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ،عبداله چمن گلی در حالی بهترین مربی سال 2012 دنیا شد که سالهای زیادی از دنیای مربیگری فاصله گرفته بود.

چمن گلی بعد از تغییر و تحولاتی که در فدراسیون کشتی بوجود آمدو پس از سالها به عنوان سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان کشورمان انتخاب شد.وی در مسابقات جهانی 2012 هرچند جایگاه ایران را از هشتمی سال گذشته به چهارمی ارتقاء بخشید اما در مجموع نتیجه چشمگیر وقابل توجهی را کسب نکرد چراکه تیم کشورمان با یک نقره و 2 برنزمسابقات را به پایان رساند.

ضمن آنکه چمن گلی در مسابقه مهردادمردانی فرنگی کار وزن 55 کیلوگرم کشورمان به دلیل اعتراض شدید کارت قرمز از داوران دریافت کرد و مردانی نیز ديسكاليفه شد.

در هرصورت باعث افتخارو غرور است که  یک ایرانی عنوان بهترین مربی دنیا را به دست آورده اما چیزی که باعث تعجب اهالی کشتی شده معیار انتتخاب فیلا برای انتخاب بهترین مربی سال 2012 است، محمد بنا سرمربی تیم ملی فرنگی بزرگسالان که در المپیک 2012 لندن تیمش با کسب 3 مدال طلا با اقتدار قهرمان شد هیچ جایگاهی در بین بهترین ها نداردو همین موضوع سوالات بسیاری را در ذهن علاقه مندان کشتی بوجود آورده است؟!/مح
برچسب ها: چمن گلی ، اهالی ، کشتی ، فرنگی ، مربی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار