وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از استقرار و آغاز به کار بنیاد فرهنگی هنری امام رضا در آینده ای نزدیک خبر داد.




به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، محمد حسینی در آیین اختتامیه دهمین جشنواره بین المللی فرهنگی هنری امام رضا در مشهد با بیان این مطلب گفت: در دور چهارم سفر دولت به مشهد، تشکیل بنیاد فرهنگی هنری امام رضا به تصویب رسید و این بنیاد هم اکنون شکل گرفته و به زودی فعالیت خود را آغاز می کند.
حسینی با اشاره برگزاری جشن های رضوی در استان های مختلف کشور گفت: امسال جشن های رضوی در 10 استان کشور برگزار شد همچنین تولید آثار برای جشنواره چهار و نیم برابر سال گذشته شده که این نشان از گسترش روز افزون فرهنگ رضوی دارد.
وی ادامه داد: جشنواره فرهنگی هنری امام رضا نقش ویژه ای را در فرهنگ سازی ایفا می کند و توانسته فرهنگ رضوی را به بسیاری از نقاط دنیا ارائه دهد.
حسینی جشنواره امام رضا را الگویی برای همگرایی بین دستگاه های مختلف کشور دانست و افزود: نحوه تقسیم کار و حضور ادارات و نهاد های مختلف در برگزاری این جشنواره می تواند الگوی مناسبی برای گسترش وحدت و همکاری بین ارگان های مختلف باشد.
وزیر فرهنگ و ارشاد با اشاره حضور بخش دانشجویی در جشنواره دهم گفت: بخش دانشجویی امسال توانست جنبه علمی و تحقیقاتی جشنواره را غنی تر کند.
وی همچنین با تاکید بر اهمیت همزمانی هفته دفاع مقدس و دهه کرامت گفت: امسال چون با همزمانی هفته دفاع مقدس و دهه کرامت رو به رو بودیم، برنامه های دهه کرامت با حال و هوای خاصی همراه بود. /س
 
برچسب ها: بنیاد ، امام رضا ، اغاز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.