فرماندار شهرستان فیروزکوه گفت: تبیین اقتصاد مقاومتی در بین اقشار و گروه های مختلف، شرط اصلی تحقق منویات مقام معظم رهبری در مواجه با فشارها و تحریم های اقتصادی دشمنان در شرایط فعلی است.

سعید افشار نادریˈ در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهارداشت: این امر باید در تمام زمینه ها و بین تمامی اقشار جامعه ساری و جاری شود و برگزاری جلسات مختلف توجیهی با حضور مدیران، اصناف، بانوان و بسیجیان در این زمینه است.

وی ابراز امیدواری کرد با تحقق این مهم، فرهنگ و روحیه لازم در بین اقشار مختلف جامعه برای درک این مقوله فراهم شود و به نقطه مطلوب نظام در مواجهه با تحریم ها با کمک مردم دست یابیم.

فرماندار فیروزکوه افزود: با توجه به کوتاه بودن فصل کاری و در پیش بودن سرمای زودرس زمستانه در منطقه، از دستگاه ها انتظار می رود تا در ایام باقی مانده، به خوبی در اجرای برنامه های عمرانی و کیفیت پروژه ها اهتمام و جدیت داشته باشند.

وی با اشاره به رسیدگی به موضوع بافت های فرسوده شهرستان در جلسه فرهنگی- اقتصادی اخیر شهرستان با حضور معاون استاندار افزود: ساز و کار انجام این مهم با مطالعات مشاور ، تملک سازمان بهسازی و پیش بینی معوض برای بافت ها اجرایی می شود و نهادهای شهرداری و مسکن و شهرسازی باید از این فرصت به خوبی برای پیشبرد آن استفاده کنند./ب

افشار نادری خواستار تشکیل کمیته صرفه جویی در سطح ادارات منطقه به تبع کمیته صرفه جویی استان شد و گفت: اعضای این کمیته باید با ارایه راهکارهای عملی، دولت را در کاهش هزینه ها و افزایش بهره وری و کارایی یاری رسانند./ب



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.