رئیس کمیته روئینگ گفت: متأسفانه مشاوران دنیامالی از اتفاقات پیش آمده سوء استفاده می کنند.

عباس شادمان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: پیش از این همزمان با برگزاری مسابقات روئینگ جوانان آسیا در چین اجلاس کنفدراسیون قایقرانی آسیا نیز برگزار شد و در آنجا به بنده اعلام کردند که نام احمد دنیامالی باید به جای محمد شروین اسبقیان به عنوان رئیس فدراسیون قایقرانی ایران درج شود و پس از اعزام به ما نام دنیا مالی در سایت فدراسیون جهانی درج شد.

وی گفت: اینکه در حال حاضر نام احمد دنیامالی به عنوان رئیس فدراسیون قایقرانی کشورمان در سایت فدراسیون جهانی ثبت شده است برای ما تفاوتی نمی کند و بنده به عنوان یکی مسئولان برنامه های روئینگ را پیگیری می کنم و در زمان دنیا مالی نیز فعالیت هایمان را انجام می دادیم و در حال حاضر اردوی تیم های ملی در ارومیه پیگیری می شود و با پایان این مرحله از اردو تمرینات بعدی قایقرانان در بندر لنگه پیگیری می شود.

وی گفت: اینکه در حال حاضر با توجه به این اتفاقات چه تصمیمی در خصوص برنامه های این رشته گرفته شود بستگی به سیاست مسئولان وزارت ورزش و جوانان دارد اما بدون هیچ مشکلی برنامه های خود را پیگیری می کنیم و امیدوارم این مشکلات خللی در برنامه ها ایجاد نکند و ملی پوشان از این بابت لطمه نبینند.

با توجه به اینکه قایقرانان ملی پوش تمرینات خود را به صورت مستمر پیگیری کردند به همین دلیل برخی از آنها در این سال ها موفق شدند فارغ التحصیل شوند و با توجه به اینکه آنها زمان زیادی را صرف کردند به همین دلیل امیدوارم مشکلی برای آنها پیش نیاید.

شادمان افزود: اینکه در حال حاضر در فدراسیون قایقرانی چه کسی به عنوان رئیس حضور داشته باشد فرقی به حال ما نمی کند و دنیا مالی به شخصه فرد بزرگی است اما متأسفانه در این بین مشاورین دنیامالی به دنبال سوء استفاده از این موضوع هستند اما شخص دنیا مالی به دنبال رسیدن به این پست ها و مقام ها نیست و امیدوارم وی توجهی به گفته های آنها کنند.

وی تصریح کرد: دنیامالی در زمان فعالیتش در فدراسیون مبالغ زیادی را به قایقرانی تزریق کرد حتی رشته روئینگ را نیز وی در ایران راه اندازی کرد و قدم های بزرگی در قایقرانی برداشت.

وی خاطرنشان کرد: البته طبق پیگیری های انجام شده در زمان ریاست دنیامالی برای برپایی هر یک از اردوها درحدود 50 میلیون تومان هزینه می شد و این در حالیست که با حضور تعداد زیادی از قایقرانان و کادر فنی با 9 میلیون و 200 هزار تومان آخرین مرحله اردوی آماده سازی را برپا کردیم که بسیار نیز مطلوب بود اما در زمان ریاست دنیامالی این اردوها با صرف هزینه های بسیار زیاد برگزار می شد.

وی در خصوص جذب مربی خارجی اظهار داشت: پیش از این ما مذاکراتی را با مربی چینی انجام دادیم اما با توجه به اینکه این مربی به زبان انگلیسی تسلط نداشت به همین دلیل امکان فعالیت وی در تیم ملی وجود نداشت همچنین به دلیل اینکه مربیان تیم های ملی برای حضور در میادین بین المللی باید مسلط به زبان انگلیسی باشند به همین دلیل حضور وی در ایران منتفی شد و در حال حاضر به دنبال رایزنی با مربی آلمانی برای حضور در تیم ملی آقایان هستیم.

وی یادآور شد: در حال حاضر هیچ مشکلی در خصوص برپایی اردوی آماده سازی وجود ندارد و برای حضور در مسابقات به دنبال اعلام برنامه از سوی کنفدراسیون قایقرانی آسیا هستیم اما پیش از این جوانان کشورمان در رقابت های قهرمانی آسیا در چین حضور پیدا کردند و علی رغم اینکه بدون در اختیار داشتن پیست تمرینات آمادگی خود را پیگیری کردند اما با این حال جوانان کشورمان موفق به کسب چندین مدال شدند و در حال حاظر برنامه ای در خصوص اعزام تیم های ملی نداریم و در حاشیه برگزاری این رقابت ها مسئولان آسیایی عملکرد قایقرانان کشورمان را تحسین کردند./ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار