رئيس اداره زيبا سازي منطقه 4 گفت: اداره خدمات شهري ناحيه 8 در راستاي نظافت شهري طي هفته گذشته اقدام به نخاله کشي و پارکسازي زمين‌هاي باير در معابر محله حکيميه کرد.

ذبيح اله حسيني در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران ضمن بيان اين مطلب افزود:‌ در راستاي ارتقاي منظر شهري و سلامت شهر، اداره خدمات شهري ناحيه 8 اقدام به پاکسازي و نخاله کشي زمين‌هاي باير خيابان سازمان آب و مقدس به متراژ 5 هزار متر مربع کرد.
رئيس اداره زيباسازي منطقه 4 ادامه داد:‌ به منظور رفع آلودگي‌هاي زيست محيطي و نظافت و سلامت شهر،‌ واحد خدمات شهري ناحيه 8 اقدام به لايروبي و شستشوي نهرهاي بلوار بهار و فرعي‌هاي آن کرد.
در ادامه مهدي ناظريه رئيس اداره ساماندهي منطقه 4 تصريح کرد:‌ پيرو بخشنامه و ابلاغيه‌هاي موجود در خصوص لزوم جمع آوري و انتقال پرنده فروشي‌هاي سطح شهر به حاشيه بزرگراه آزادگان واقع در منطقه 18 شهرداري تهران،‌ اداره ساماندهي منطقه 4 طي يک طرح ضربتي به تمامي نواحي 9 گانه منطقه جهت شناسايي و بروز رساني اطلاعات موجود صنف موصوف و تشکيل پرونده در خصوص آنها ابلاغ و تاييد کرد.
ناظريه بيان کرد:‌ با توجه به بيماري‌هاي مشترک بين پرندگان و انسان،‌ انتقال اين صنف طي چند سال اخير از اهميت بالايي برخوردار بوده و انتقال تمام واحدهاي پرنده فروشي در دستور کار شرکت ساماندهي قرار گرفته است.
وي خاطر نشان کرد: در همين راستا کارشناسان ساماندهي نواحي نسبت به انجام بازديدهاي ميداني از سطح محدوده با همکاري کارشناسان اداره ساماندهي منطقه اقدام کرده و با شناسايي واحدهايي که به طور غير قانوني شکل گرفته و يا به آراء صادره تمکين نکرده‌اند،‌ ضمن صدور اخطارهاي لازم نسبت به تشکيل پرونده ساماندهي و يا در صورت لزوم نسبت به پرونده حقوقي جهت طرح در مراجع قضايي در خصوص واحدهاي موصوف اقدام کرده‌اند و در پايان اين طرح به 10 واحد اخطار داده شده و 2 واحد به واحد حقوقي منطقه ارجاع داده شد./ف
برچسب ها: حکیمیه ، آلودگی ، محیطی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار