جایزه بهترین بازیگر نقش زن و مرد به هنگامه قاضیانی و میلاد کی مرام برای فیلم های سینمای "روز های زندگی" و "ملکه" شدند.

به گزارش خبرنگار اعزامي باشگاه خبرنگاران به كرمان، شب گذشته اختتامییه دوازدهمین دوره جشنواره مقاومت و سینمای دفاع مقدس با حضور جواد شمقدری ریس سازمان سینمایی، محمد خزاعی، سردار نقدی، مسوولان استان کرمان و جمع کثیری از هنرمندان و اهالی رسانه در باغ موزه استان کرمان برگزار شد.
برگزیدگان این مراسم هنگامه قاضانی است که برای فیلم سینمایی "روزهای زندگی" به کارگردانی پرویز شیخ طادی تندیس کسب کرد. شیرین یزدان بخش نیز به خاطر نقش آفرینی در فیلم سینمایی "بوسیدن روی ماه" به کارگردانی همایون اسعدیان جایزه گرفت.
همایون اسعدیان نیز جایزه بهترین کارگردانی را دریافت کرد.
 
تندیس بهترین بازیگری مرد به میلاد کی مرام برای بازی در فیلم سینمایی "ملکه" اهدا شد.
تندیس بهترین فیلم به سعید سعدی برای فیلم "روز های زندگی" اهدا شد.
دیپلم افتخار و تندیس بهترین فیلمنامه به پرویز شیخ طادی برای فیم سینمایی "روز های زندگی" اهدا و همچنین دیپلم افتخار به حمید بهمنی، علیرضا عاقل زاده برای فیلم سینمایی "گلوگاه شیطان" اهدا شد.
همچنین تندیس و جایزه ویژه هیئت داوران به علیرضا زرین دست برای فیلمبرداری فیلم "ملکه" اهدا شد.
و فیلم سینمایی "بوسیدن روی ماه" به کارگردانی همایون اسعدیان و تهیه کنندگی منوچهر محمدی بهترین فیلم برگزیده تماشاگران شد
تندیس بهترین کارگردانی به «متیو کاسوویتس» برای فیلم "شورشی" از فرانسه اهدا شد.
تندیس و جایزه ویژه هیئت داوران به فیلم «روزهای زندگی» به کارگردانی پرویز شیخ طادی از ایران اهدا شد.
تندیس بهترین فیلم سینمایی بین الملل به فیلم «ملکه» به کارگردانی «محمد باشه آهنگر» از ایران به تهیه کنندگی مرحوم سید ابولقاسم حسینی اهدا شد.
در بخش مستند لوح تقدیر به فیلم «تحریر۲۰۱۱» به کارگردانی مشترک تامر عزت- آیتین امین- عمر سلاما؛ از مصرو فیلم «دستور آتش» به کارگردانی خانم شوخنتان از هلند اهدا شد.
دیپلم افتخار فیلم برگزیده «سوم» به فیلم «حفظ قرآن» به کارگردانی آقای «گرگ بارکر» تولید مشترک «انگلستان و آمریکا» اهدا شد..
در بخش عماد مغنیه نیز جایزه ویزه به سید مسعود اطیابی برای فیلم سینمایی ریسمانی نزدیک تر از رگ و سید روح الله حیسنی برای مستندانقلاب فراموش شده اهدا شد .همچنین جایزه ویزه عماد مغنیه به جمال شورجه برای فیلم سینمایی 33 روز تقدیم شد/ي2
برچسب ها: جشنواره ، فیلم ، مقاومت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.