يک کارشناس سياست خارجي گفت: رژيم غاصب صهيونيستي سعي دارد با سنگ اندازي و کارشکني مانع رسيدن صداي آزادي خواهي جمهوري اسلامي ايران به ساير ملت‌ها شود.

حسن هاني زاده در گفتگو با خبرنگار سياست خارجي باشگاه خبرنگاران با اشاره به سفر رئيس جمهور کشورمان به نيويورک، گفت: رژيم اشغالگر صهيونيستي از حضور قدرتمندانه ايران در نيويورک خشمگين شده و سعي داشت با کارشکني در برنامه‌هاي هيئت ايراني خلل ايجاد کند.

وي در ادامه با اشاره بر رياست دوره‌اي ايران بر جنبش عدم تعهد،‌ افزود: رئيس جمهور کشورمان همچون سفرهاي گذشته ديدگاه‌هاي جمهوري اسلامي ايران و جنبش عدم تعهد را از طريق تريبون سازمان ملل به گوش جهانيان رسانيد.

هاني زاده تصريح کرد: رژيم غاصب صهيونيستي سعي دارد با سنگ‌اندازي و کارشکني مانع رسيدن صداي آزادي‌خواهي جمهوري اسلامي ايران به ساير ملت‌ها شود.

وي در ادامه با اشاره به تحريم‌هاي يکجانبه غرب عليه ايران، افزود: تحريم‌هايي که غرب عليه جمهوري اسلامي ايران اعمال مي‌کند در حقيقت يک جنگ رواني بوده که عليه ايران در پيش گرفته و تاکنون باشکست روبرو شده است.

اين کارشناس سياست خارجي در پايان خاطر نشان کرد: آمريکا با اين اميد که با اعمال فشارهاي بيشتر عليه ايران قادر خواهد بود ايران را از ادامه فعاليت صلح آميز هسته‌اي بازدارد، تحريم‌ها را شدت بخشيده اما براي آنها ثابت شده که اين تحريم‌ها کارساز نخواهد بود و از اين مسئله به شدت خشمگين هستند.

انتهاي پيام/
برچسب ها: جنبشس ، ملل ، سیاست ، تحریم ، اسرائیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار