"كلاه پهلوي"به دليل شناخت كامل دري از تاريخ معاصر و همچنين اصول حرفه اي كارگرداني منبع مناسبي براي آشنايي و مطالعه‌ي تاريخ مورد نظر سرزمين ما است.

"فخرالدين صديق شريف" بازيگر نقش "احسان" در سريال "كلاه پهلوي" در گفتگو با خبرنگار حوزه‌ي تلويزيون باشگاه خبرنگاران گفت: سريال "كلاه پهلوي" تاريخ معاصر ما را به خوبي به مردم مي‌شناساند و "سيد ضيا الدين دري" به عنوان يك كارگردان آشنا به تاريخ و همچنين اصول كارگرداني عمر زيادي را براي اين كار صرف كرده است.
وي ادامه داد: "كلاه پهلوي" در آينده اي نزديك و در چند قسمت بعدي مسير بسيار خوبي را پيدا مي‌كند و بايد در مورد اين اثر با پيشه كردن تحمل و صبر از قضاوت هاي شتابزده و پيش داوري هاي نادرست دوري كرد و با يك نگاه درست و جامع به كلاه پهلوي بايد دست به قضاوت زد.
بازيگر  نقش احسان در مورد اين كاراكتر اظهار داشت: احسان با زندگي در شهر سامان به عنوان شهري كه بيش تر اتفاقات داستان با آمدن يك فرماندار جديد در آن رقم مي‌خورد به دليل داشتن اعتقادات سنتي و مذهبي و شناخت مسائل ريز در طول داستان با حكومت چالش هايي را پيدا مي كند.
"صديق شريف" بيان داشت: مهمترين خصوصيت "كلاه پهلوي" آشنا ساختن مردم با يك مقطع تاريخي است كه ما بايد به عنوان يك ايراني از اين تاريخ معاصر سرزمين مان آگاه باشيم و اين سريال با به تصوير كشيدن يك برهه‌ي تاريخي مهم در واقع جايگزين مناسبي براي مطالعه تاريخ است.
بازيگر نقش "احسان" عنوان كرد: در صورت همگام بودن با سريال "كلاه پهلوي" به طور تدريجي به خصوصيات سنتي و مذهبي و همچنين شرايط زندگي مردم در آن دوران پي مي‌بريم و بينندگان با داشتن دقت بيشتر در نگاه به اين سريال نتيجه‌ي خوبي را شاهد خواهند بود زيرا اين اثر با داشتن يك نگاه خاص از منظري ديگر به تاريخ يك كار محكم ارزشمند در زمينه‌ي تاريخي محسوب مي‌شود./ص
برچسب ها: فیلم ، سریال ، شبکه ، کلاه ، پهلوی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار