عضو هيئت علمي دانشکده فني واحد تهران جنوب گفت: آمريکايي‌ها هيچگاه بي‌دليل از گروهک تروريستي دفاع نکرده‌اند و هم‌اکنون نيز خروج نام منافقين از ليست تروريست‌ها در راستاي استفاده راحت‌تر و بي‌سروصداتر از اين گروهک است.

محمدرضا جليلي عضو هيئت علمي دانشکده فني واحد تهران جنوب  در گفتگو با خبرنگار دانشگاه  باشگاه خبرنگاران با اشاره به اقدام اخير سياستمداران آمريكا در خروج نام منافقين از ليست گروه‌هاي تروريستي اظهار داشت: آمريکا همواره بزرگترين حامي منافقين در سطح جهان بوده، لذا براي ادامه سياست‌هاي خبيثانه خود در منطقه نيازمند حمايت همه جانبه از اين گروهک تروريستي است.

وي با بيان اينکه اخراج گروهک منافقين از پادگان اشرف موجب برملا شدن پرونده‌هايي مبني بر حمايت آمريکا از منافقين در راستاي سياست‌هاي خرابکارانه غرب در منطقه بود، تصريح کرد: سياست مقابله با شيعيان منطقه خاورميانه ايجاب مي‌کند تا غرب از منافقين به عنوان قوي‌ترين پايگاه خود حمايت کرده و آن را حفظ کند.

جليلي با تاکيد بر اينکه مباني فکري و اعتقادي بي‌پايه و اساس منافقين آنان را به ابزار دست آمريكا براي پياده سازي اهدافش مثمر ثمر ساخته، خاطرنشان کرد: آمريکايي‌ها هيچگاه بي‌دليل از اين گروهک تروريستي دفاع نکرده‌اند و هم‌اکنون نيز خروج نام منافقين از ليست تروريست‌ها در راستاي استفاده راحت‌تر و بي‌سروصداتر از اين گروهک تروريستي است.

عضو هيأت علمي دانشکده فني واحد تهران جنوب در ارتباط با احتمال استقرار گروهك تروريستي منافقين در كشورهاي همسايه ايران خاطرنشان كرد: توانمندي ايران در دفع حملات رواني و نظامي دشمن اين اطمينان را به ما مي‌دهد كه حضور آنان در منطقه هيچ خطري را متوجه جمهوري اسلامي ايران نمي‌كند.

انتهاي پيام/

برچسب ها: جلیلی ، هیئت ، علمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار