استيضاح وزير ورزش، سوال از رئيس‌جمهور، رونمايي از تفنگ تک‌تيرانداز "شاهر" و خودروي تاکتيکي "نينوا"، تشديد مجازات براي مقابله با اسيدپاشي و خط قرمز نتانیاهو علیه برنامه هسته‌ای ایران از مهمترين عناوين خبري روز شنبه گروه سياسي باشگاه خبرنگاران بود.

به گزارش گروه سياسي باشگاه خبرنگاران مهمترين عناوين خبري امروز(شنبه) به اين شرح است:


استيضاح وزير ورزش و جوانان منتفي نشده است
طراح استيضاح وزير ورزش و جوانان گفت: خبر منتفي‌شدن استيضاح محمد عباسي وزير ورزش و جوانان كه به نقل از من در برخي خبرگزاري‌ها منتشر شده است، صحت ندارد.


فقط 9 امضا تا عملي‌شدن طرح سؤال از رئيس‌جمهور‌/ جمع‌آوري امضاهاي باقي‌ مانده تا هفته آينده
يكي ار طراحان سؤال از رئيس‌جمهور گفت: تاكنون 64 امضا براي طرح سوال از رئيس‌جمهور جمع‌آوري شده و تنها 9 امضا باقي مانده تا طرح سؤال از رئيس‌جمهور در صحن علني مطرح شود.


كميته‌ پيگيري آزادسازي گروگان‌هاي ايراني در ليبي و سوريه تشكيل جلسه مي‌دهد
عضو كميسيون امنيت ملي مجلس از برگزاري اولين جلسه كميته پيگيري آزادسازي گروگان‌هاي ايراني در ليبي و سوريه طي هفته آتي خبر داد و گفت:‌ در اين نشست برنامه‌ها و راهبردهاي كميته مذكور براي پيگيري وضعيت گروگان‌هاي ايراني در سوريه و ليبي تعيين خواهد شد.


تعیین مجری دیگری برای انتخابات مغایر اصل 60 قانون اساسی است
معاون حقوقی رئیس جمهور گفت: تعیین مجری دیگری به غیر از دولت برای برگزاری انتخابات با اصل 60 قانون اساسی مغایرت دارد.


تبيين ویژگی‌ها و نحوه استقرار نظم جدید در جهان در سخنرانی مجمع عمومی/ بي‌پاسخ ماندن درخواست‌های زیادی برای ملاقات یا مصاحبه

رئیس جمهور با بیان اینکه در دوره های قبلی حضور در مجمع عمومی سازمان ملل ایرادات و اشکالات نظم حاکم بر جهان تشریح شده بود، اظهار داشت: در سخنرانی امسال در مجمع، ویژگی ها و نحوه استقرار نظم جدید بین المللی تشریح شد.



ادعاي گرايش اصولگرايان به اصلاح‌طلبان، ‌فرافكني جريان فتنه است
عضو شوراي مركزي جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي گفت: بيان اظهاراتي مبني بر گرايش اصولگرايان به اصلاح‌طلبان، فرافكني اصلاحات از جريان فتنه است.


از استقبال مهدي هاشمي در فرودگاه تا افزايش 500 برابري بودجه تشكل‌هاي دانشجويي دانشگاه آزاد

بازگشت مهدي هاشمي به کشور، افزايش 500 برابري بودجه تشكل‌هاي دانشجويي دانشگاه آزاد، ، گراميداشت هفته دفاع مقدس و موج اعتراض‌ها به هتاکي عليه پيامبر(ص) از مهم‌ترين عناوين خبري اين هفته دانشگاه بود.


رژیم صهیونیستی از خط قرمز عبور کرده است
وزیر دفاع با اشاره به نقاشی و تصویرسازی موهوم و مضحکانه نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در سازمان ملل گفت: این رژیم با داشتن ده‌ها کلاهک هسته‌ای و انواع سلاح‌های کشتار جمعی از خط قرمز عبور کرده و باید با آن برخورد شود.



سردار وحيدي: آمريكا نام تحركات محدود خود در خليج فارس را "رزمايش" گذاشت
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح از عدم حضور بسیاری از کشورها در مانور ضعیف و تبلیغاتی آمریکا در خلیج فارس خبر داد و گفت: آنها در چند نقطه محدود خلیج پهناور فارس تحرکاتی را داشتند و نام آنرا را رزمایش گذاشتند که این خود نشان‌دهنده سرشکستگی آنهاست.


تفنگ تک تيرانداز "شاهر" و خودروي تاکتيکي "نينوا" رونمايي شد
با حضور فرمانده نيروي زميني ارتش، از تفنگ تك‌تيرانداز 14.5 ميليمتري «شاهر» و خودروي تاكتيكي «نينوا» رونمايي شد.


تقابل آمريکا و روسيه در سوريه آغاز يک جنگ سرد است/ ملت مصر دموکراسي را در چارچوب ارزش‌هاي اسلامي نهادينه کرده‌اند
مشاور مقام معظم رهبري در امور بين الملل با بيان اين که در سوريه صف بندي جديدي ايجاد شده است که در آن کشورهاي داراي حق وتو در برابر هم ايستاده‌اند، گفت: تقابل آمريکا و روسيه در سوريه آغاز يک جنگ سرد بوده که مرکز ثقل آن خاورميانه است.


خط قرمز نتانیاهو علیه برنامه هسته ای ایران دقیقا چه بود؟
کارشناسان در تهران می گویند به رغم ادبیات مبهم بنیامین نتانیاهو کارشناسان در تهران عقیده دارند تفسیر صحیح سخنان او باید با تمرکز بر موضوع غنی سازی 20 درصد انجام شود.


با خروج منافقين از ليست گروه‌هاي تروريستي چهره تزوير آمريکا براي جهانيان آشکار شد
دبيرکل کانون هابيليان گفت: با خروج منافقين از ليست گروه‌هاي تروريستي آنچه که بيش از هرچيزي ديگري به چشم مي‌آيد اين است که چهره تزوير و دورويي آمريکا براي جهانيان آشکارتر شده و ديگر اين کشور نمي‌تواند مدعي مبارزه با تروريسم باشد.


تشديد مجازات؛ ابزار مقابله با اسيدپاشي
يک کارشناس مسايل حقوقي گفت: تشديد مجازات مرتکبين به جرم اسيدپاشي مي‌تواند به كاهش وقوع اين جرم در جامعه و افزايش بازدارندگي ارتكاب آن كمك كند.


اهانت به پيامبر اكرم(ص) تحت حمايت آمريكا صورت گرفته است/ اين جنايت به هيچ وجه بخشودني نيست
معاون اول قوه قضاييه با بيان اينكه ساخت فيلم اهانت‌آميز به ساحت پيامبر اكرم(ص) حلقه‌‌اي از مجموعه حلقه‌هايي است که به‌منظور هجمه به اسلام و مقدسات مسلمانان تشكيل شده است، گفت: اين اقدام قطعا با حمايت آمريكا صورت گرفته است.

انتهاي پيام/س2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار