وداع هر ستاره با تيم محبوبش اگرچه تلخ است ولي يادآور خاطرات اغلب شيريني است كه او خلق كرده است در اين روزها بد نيست نگاهي به زندگي فوتبالي فرهاد مجيدي داشته باشيم.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران فرهاد مجيدي اسطوره آبي‌پوشان با وداع غيرمنتظرانه خود نوستالژي غريبي از خاطرات با اين تيم بودنش به يادگار گذاشته است.

شايد كسي فكر نمي‌كرد اين پسربچه چابك كه به تيم كشاورزي راه پيدا كرد روزي آنقدر محبوب شود كه هواداران جاي خالي‌اش را با شعار، فرياد و نامه‌هاي درخواست براي بازگشتش پر كنند.

چندي بعد مجيدي به تيم بهمن راه پيدا كرد تيمي كه با درخشيدن در آن موفق شد به پيراهن تيم محبوبي هم چون استقلال برسد و با 19 بازي به 10 گل رسيد سپس مجيدي به استقلال رفت تيمي كه كم‌كم به پرورش ستاره خودش مي‌پرداخت.

مجيدي يكسال نيز در راپيد وين اتريش بازي كرد بعد دوباره به استقلال پيوست تا زمينه‌ساز حضورش در الوصل شود.

حضوري كه يكي از درخشان‌ترين دوره‌هاي حضور مجيدي بود، مجيدي پس از بازگشتش از الوصل دوباره به استقلال بازگشت و بعد دوباره به الوصل رفت.

مجيدي در سال 2003 به العين پيوست و بعد از 2 سال دوباره به الاهلي رفت پس از آن به النصر پيوست و دوباره به الاهلي بازگشت.

مجيدي سپس در سال‌هاي 2007 تا 2012 به استقلال پيوست و بعد به الغرافه رفت و حالا نيز بدون اينكه دوباره به تيم خود استقلال بپيوندد از فوتبال باشگاهي نيز خداحافظي كرد.

مجيدي در 20 سالگي توسط مايلي‌كهن به تيم ملي دعوت شد تا در بازي‌هاي جام ملت‌هاي آسيا 1996 به مصاف حريفان رود.

اولين تيمي كه مجيدي مقابل آن در سطح ملي به ميدان رفت تيم كويت بود.

مجيدي در سال 1998 فرانسه نيز در جام جهاني حضور داشت، مجيدي در دوره سرمربي گري افشين قطبي يك خداحافظي از تيم ملي داشت ولي در شهريور 90 و با روي كار آمدن كارلوس كي‌روش به تيم ملي دعوت شد ولي مهر سال گذشته با نامه‌اي به كفاشيان و خداحافظي از تيم ملي از مسئولان خواست تا ميدان را به جوانان بسپارند.

وداع معنادار كنوني مجيدي نيز حاصل تنش‌ها و حاشيه‌هايي است كه با آمدن قلعه‌نويي و عدم جذب مجيدي و شعارهاي هواداران بود اتفاق افتاد.

امروز استقلال يكي از محبوب‌ترين ستاره‌هاي دهه اخير خود را در اختيار ندارد.

ستاره‌اي كه هواداران آبي‌پوش با هر نتيجه نگرفتن نام او را بر زبان مي‌رانند و  خواستار حضورش در تيم هستند.

مجيدي شايد بخاطر همين حاشيه‌ها و براي منافع تيم استقلال خداحافظي كرد.

خداحافظي معناداري كه با مضمون نامه نوشته شده‌اش معناي بيشتري مي‌يابد.

شايد مجيدي به خاطر مصالح باشگاهش اقدام به خداحافظي كرده و شايد هم معتقد است كه ديگر انرژي فشارها، حواشي و كار پرقدرت باشگاهي را ندارد./ق

 

برچسب ها: مجیدی ، استقلال ، شعار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار