لرستان/

ايمان به خدا مهم‌ترين عامل امنيت و اقتدار است

ايمان به خدا، ترك گناه و ترس از خدا، مدارا و مهربانی با مردم و آمادگی دفاعی و تجهيزات نظامی از مهم‌ترين عوامل امنيت و اقتدار محسوب می‌‌شوند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران لرستان حجت‌الاسلام و المسلمين سيداحمد ميرعمادی، نماينده ولی ‌فقيه در استان لرستان در ديدار با فرماندهان و كاركنان نيروی انتظامی استان لرستان كه به‌مناسبت هفته ناجا انجام گرفت، در سخنانی با گراميداشت هفته نيروی انتظامی در بيان عوامل امنيت و اقتدار از ايمان به خدا و ياد خدا به‌عنوان اولين عامل امنيت و اقتدار نام برد و گفت: ايمان به خدا سبب می‌‌شود انسان روحيه قوی و مستحكم پيدا كند، نفوذناپذير و شكست‌ناپذير باشد.

وي افزود: يكی ديگر از عوامل امنيت و اقتدار ترك گناه و ترس از خداست انسان اگر مرتكب گناه شود قدرتش را از دست می‌‌دهد انسانی‌كه گناه نكرده حرفی براي گفتن دارد و با افتخار در صحنه حاضر می‌‌شود.

حجت‌الاسلام ميرعمادی از ديگر عوامل امنيت و اقتدار به تبعيت از رهبری و ولايت اشاره كرد و ادامه داد: از ديگر عوامل امنيت و اقتدار مدارا و مهربانی با مردم است، رضايت مردم موجب امنيت است، مشاركت مردم تأمين‌كننده امنيت پايدار است.

امام جمعه خرم‌آ‌باد افزود: از ديگر عوامل امنيت و اقتدار كه بايد نيروهای نظامی و انتظامی به آن توجه داشته باشند آمادگی دفاعی و تجهيزات نظامی است، هدف اصلی دشمن از جنگ نرم، تحريم‌ها و تهديدها اين است كه بين مردم كشورمان نارضايتی ايجاد كند و امنيت كشور را دچار خدشه كند.

نماينده ولی ‌فقيه در استان لرستان با اشاره به اين‌كه مسئله نيروی انتظامی از حساسيت فوق‌العاده‌ای برخوردار است چراكه نيروی انتظامی حافظ امنيت و نظم پايدار كشور است، گفت: نيروی انتظامی از بدو تولد انسان تا زمان فوت انسان در زندگی مردم نقش دارد و در سايه نظم و امنيت است كه رشد و تعالی و پيشرفت كشور تأمين می‌شود.

حجت‌الاسلام ميرعمادی با اشاره به نقش نيروی انتظامی در حفظ ارزش‌های دينی و آرمان‌های‌ انقلاب اسلامی ايران خاطرنشان كرد: نقش نيروی انتظامی در كشف جرائم و پيشگيری از وقوع جرم، اجرای عدالت و قانون، مبارزه با اعتياد، قاچاق كالا و مبارزه با اخلالگران نظم و امنيت يك نقش اساسی و مهم است/ س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.