معاون گردشگری کشور گفت: خوشبختانه در دولت‌های نهم و دهم موضوع گردشگری مورد توجه قرار گرفته است.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، «منوچهر جهانیان» در مراسم افتتاح اولین دانشکده علوم گردشگری و دومین مدرسه پاییزی گردشگری با بیان این مطلب افزود: مجموعه دولت و شخص رئیس‌جمهور توجه ویژه‌ای به موضوع گردشگری دارند که این مساله باعث شده تا شاهد رونق و گسترش صنعت گردشگری در کشور در دولت‌های نهم و دهم باشیم.
 
وی افزود: احیای کارگروه‌های گردشگری در استان‌ها، تشکیل شورای مشورتی گردشگری و تشکیل کارگروه گردشگری در دولت نمونه‌های بارزی از توجه دولت به موضوع گردشگری است.
 
وی یادآور شد: این توجه و تاکید دولت به موضوعات گردشگری باعث دلگرمی فعالان صنعت گردشگری شده است.
 
جهانیان در ادامه با اشاره به افتتاح اولین دانشکده علوم گردشگری در کشور یادآور شد: افتتاح این دانشکده و تربیت نیروهای متخصص و تحصیلکرده می‌تواند به توسعه و رونق صنعت گردشگری در سال‌های آینده کمک فراوانی بکند.
 
معاون گردشگری کشور ادامه داد: استفاده از نیروهای متخصص و آموزش‌دیده امروزه در دنیا مورد توجه قرار گرفته و ما نیز در کشورمان باید در حوزه گردشگری از نیروهای متخصص و صاحب دانش استفاده کنیم.
 
وی با اشاره به نتایج و آثار توسعه و رونق گردشگری خاطرنشان کرد: رونق اقتصادی، درآمدزایی، ارزآوری، نشاط و پویایی جامعه، انتقال فرهنگ‌های صحیح ملت‌ها و ... از مهمترین دستاوردهای توسعه گردشگری در دنیا است.
 
وی همچنین در پاسخ به «اقبال واحدی» مجری این برنامه در خصوص راه‌اندازی تورهای گردشگری با لباس‌های محلی گفت: این آمادگی را داریم تا یک جشنواره ملی در 31 استان کشور راه‌اندازی کنیم که در این جشنواره ملی گردشگران با لباس محلی از استان‌های مختلف کشور بازدید کنند.

انتهاي پيام/
برچسب ها: دولت ، گردشگری ، جهانیان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار