عضو كميسيون صنايع و معادن مجلس با بيان اينكه مركز مبادلات دارندگان و متقاضيان ارز اثر مثبتي بر عرصه توليد و كاهش تورم خواهد داشت بر ضرورت همراهي تمام مسئولان و دستگاهها دراين شرايط تاكيد كرد.

به گزارش سرويس اقتصادي باشگاه خبرنگاران به نقل از شاتا؛‌ « محمدرضا خان محمدي» ضمن ابراز قدرداني از اين اقدام وزارت صنعت،معدن و تجارت و بانك مركزي در راستاي ايجاد اين مركز افزود: اين مركز محيطي امن براي تبادل مبادلات ارزي براي صادر كنندگان و واردكنندگان را فراهم مي‌كند.

نماينده ابهر و خرم دره افزود: تامين وخريد و فروش ارز در يك محيط سالم و مطمئن مي‌تواند تلاطمات بي مورد بازار در عرصه ارز را برهم زند و ثبات را  ارزي را بر بازار حاكم كند.

اين نماينده مجلس همچنين ابراز اميدواري كرد با اين اقدام بتوانيم  به سمت ايجاد ارزش افزوده پول ملي نسبت به ارز ودلار حركت كنيم.

وي گفت: شكل‌گيري اين مركز مي‌تواند شرايطي را ايجاد كند كه اگر ارزهايي كه برحسب سليقه افراد در عرصه توليد و يا گردش ارزي قرار نگرفته‌اند و احياناً در خانه ها نگهداري شده اند به بازار سرازير شده و اثر مثبت خود را  برعرصه توليد و كاهش تورم  به دنبال داشته باشند./س
برچسب ها: مرکز ، مبادلات ، ارزی ، تولید ، کاهش ، تورم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار