ضعف و انتقادها در حوزه جوان وزارت ورزش و جوانان همچنان ادامه دارد اما آنچه که وزیر مربوطه را به مجلس برای پاسخگویی دعوت می کند ورزش است.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با ادغام سازمان ملی جوانان و سازمان تربیت بدنی حوزه جوان و رسیدگی به مسایل جوانان در وزارت ورزش و جوانان در حاشیه قرار گرفت.

در گذشته سازمان ملی جوانان اقدامات خوبی در خصوص حوزه جوانان و مسایل مربوطه انجام می داد اما با ادغام این سازمان در قالب وزارت ورزش و جوانان مسئولین مربوطه بیشتر توجه خود را به حوزه ورزش معطوف کردند و حوزه جوانان بیش از گذشته در مظلومیت خود باقی ماند.

این در حالیست که استیضاح وزیر مربوطه بارها و بارها به دلیل کم کاری در حوزه جوان از گوشه و کنار به گوش رسیده است. استیضاح وزیر ورزش و جوانان با امضای 60 نماینده مجلس به این امر قوت بخشید اما این بار نه به دلیل پاسخگویی به کم کاری و بی توجهی در حوزه جوان بلکه به دلیل مشکلات ورزش.

ناصر کاشانی عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در این زمینه می گوید: آنچه که دلیل اصلی حضور وزیر در مجلس و پاسخگویی است بحث ورزش است گرچه که عباسی در خصوص کم کاری های صورت گرفته در حوزه جوان نیز باید پاسخگو باشد این در حالیست که محمد حسن نژادعضو فراکسیون جوانان مجلس نیز از عملکرد ضعیف در حوزه جوان انتقاد دارد و موضوعات مطرح شده در استیضاح را بیشتر در حوزه ورزشی می داند نه جوانان.

وی با اشاره به ضعف حوزه جوانان در کنار حوزه ورزشی افزود: بندهای استیضاح در مجلس چندان فرق ندارد و عباسی در خصوص موضوع جوانان نیز باید پاسخگو باشد.

اما شاید آن چه که قابل تامل باشد بی اهمیتی این حوزه از دیدگاه تمامی مسئولان است.

به عقیده نمایندگان مجلس، ورزش مورد علاقه جوانان است و غرور ملی را رقم می زند. آنچنان که مسایل مربوط به جوانان در پس این موضوع و در حاشیه آن مطرح می شود شاید اگر وقتی باشد./ز

گزارشی از: محبوبه مرادی

برچسب ها: ورزش ، جوانان ، مجلس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار