فرمانده انتظامی خلیل‌آباد گفت: بزرگترین سرمایه نیروی انتظامی مردم هستند و اقتدار ما به همکاری بیشتر آحاد مردم مرتبط است. است.





به گزارش گروه استانهاي باشگاه خبرنگاران ، عزیزالله اویسی صبح امروز و در جمع مسئولان و نیروهای نظامی و انتظامی خلیل‌آباد اظهار کرد: حرکت پلیس حرکت به‌ سوی علم‌گرایی، امنیت و جامعه محور است.

فرمانده انتظامی خلیل‌آباد افزود: البته در این راه بزرگترین سرمایه مردم هستند و اقتدار ما به همکاری بیشتر آحاد مردم با نیروی انتظامی مرتبط  است.

وی به شعار امسال نیروی انتظامی که «سرمایه اجتماعی، اساس اقتدار ما»، اشاره کرد و اظهار داشت: نیروی انتظامی مفتخر است که سرباز ولایت هستند و  تحت فرماندهی رهبر معظم تلاش می‌کنند.

فرمانده انتظامی خلیل‌آباد خدمات نیروهای نظامی و انتظامی در دوران دفاع مقدس را ستود و افزود: پس از دوران دفاع مقدس، نیروی انتظامی در کنار برادران سپاهی که دفاع از کشور را داشتند، امروز هم در مرزها نیروی انتظامی نگهبان این سرزمین است و فیض شهادت برای نیروی انتظامی گشوده است.

وی از همکاری اعضای شورای تامین شهرستان تقدیر کرد و اظهار داشت: در سایه این همکاری در شهرستان خلیل‌آباد امنیت برقرار است.

در ادامه این مراسم حجت‌الاسلام خداداد حسینی مسئول عقیدتی سیاسی منطقه انتظامی خلیل‌آباد، گفت: طرح بصیرت و تقویت روحیه معنوی بر اقتدار نیروی انتظامی افزوده است.

وی ولایی بودن نیروی انتظامی را افتخار بزرگ این نیرو ذکر کرد و اظهار داشت: دشمن بداند، نیروی انتظامی و سایر قوای مسلح ایران با یک اشاره مقام معظم رهبری آماده هر گونه نبرد هستند.

وی تجهیز به سلاح ایمان و نیز سلاح و ادوات جنگی را شاخصه‌های نیروی انتظامی برشمرد و افزود: پلیس امروز یک پلیس پاسخگو است.

در این مراسم از 3 تن از خانواده‌های معظم شهدای نیروی انتظامی، 3 تن از رانندگان نمونه و تعدادی از درجه‌داران و سربازان نمونه این منطقه تقدیر به‌عمل آمد./ج1

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.