شمار زيادي از اعضاي گروههاي تروريستي مسلح در حلب ، حمص و درعا در درگيري با نيروهاي ارتش سوريه کشته ، زخمي و دستگير شدند .

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران  به نقل از  شبکه تلويزيوني العالم ، عمليات ضربتي ارتش سوريه در مناطق مختلفي که افراد و گروههاي مسلح حضور دارند ادامه دارد .
اين عمليات بيشتر در حلب متمرکز است. در چند ساعت گذشته درگيريها در شهر حلب در مدرسه استقلال ، خانه سالمندان ، باشگاه ورزشي و بستان الباشا متمرکز بوده است و تعدادي از اتوبوسهاي مورد استفاده افراد مسلح و شش دستگاه خودروي مجهز به تيربار آنان منهدم شدند .
شب گذشته نيروهاي ارتش سوريه با افراد مسلح در بازار تره بار ، محله کلاسه ، باب النيرب، باب الحديد و دوار درگير شد.
در اطراف حلب نيز در منطقه باب ضرازير درگيريهايي صورت گرفت و تلفات سنگيني به گروههاي مسلح وارد شد و يگانهايي از ارتش سوريه ت، عدادي از قايقهاي افراد مسلح در درياچه اسد و مهمات آنان را در ريف حلب منهدم کردند .
در دمشق نيز نيروهاي ارتش عمليات ضربتي موفقيت آميزي در منطقه جوبر ، برزه و قابون داشتند و بسياري از افراد ربوده شده آزاد شدند و يک انبار  و کارگاه بزرگ ساخت بمب در  کشتزارهاي برزه شناسايي شد.
آرامش در دمشق پس از انفجارهاي هفته گذشته در ستاد مشترک برقرار است .
در درعا نيز نيروهاي ارتش عمليات ضربتي انجام دادند و بسياري از افراد مسلح را بازداشت کردند و بسياري از آنان را نيز کشتند .
در حمص نيز درگيريهايي در منطقه باب هود و ريف قصير رخ  داد .
ارتش سوريه همچنين با گروههاي مسلحي که مي خواستند از لبنان به سوريه وارد شوند درگير شدند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار