ملی پوش بوکس کشورمان گفت: تمام تمرکزم را برای حضور در مسابقات آسیایی و کسب مدال طلایی این رقابت ها معطوف کردم و در حال حاضر علاقه ای به لژیونر شدن ندارم.

 علی مظاهری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران بیان داشت:  در شرایط کنونی علاقه ای به حضور در مسابقات لیگ نیمه حرفه ای  ندارم چرا که فعالیتم را حضور در مسابقات آسیایی معطوف کردم تا بتوانم به مدال طلای این رقابت ها دست یابم.
 
وی افزود: اگر چه حضور در این لیگ نیمه حرفه ای و لژیونر شدن در مسائل مادی ام موثر بود اما در این شرایط مالیات زیاد برایم مهم نیست و قصد دارم در بوکس آماتور به فعالیت خود ادامه دهم.
 
ملی پوش طلایی بوکس کشورمان اظهار داشت:  در مسابقات لیگ بوکس نیمه حرفه ای بعد در وزن بالاتر از وزن 91 کیلو گرم مبارزه کردم که برایم دشوار بود.

مظاهري در خصوص حضورش در مسابقات قهرمان کشوری بزرگسالان اظهار داشت: حضور در مسابقات قهرمانی کشوری منوط به نظر مسئولان در کادر  فنی بوکس دارد و در صورتی که آنان از من بخواهند در این رقابتها به طور حتم شرکت می کنم تا بتوانم بار دیگر افتخار به تن کردن پیراهن تیم ملی را داشته باشد.

 وی ادامه داد:  در حال حاضر  تمریناتم را به طور اختصاصی در سالن کرمانشاه پیگیری می کنم و در آمادگی مطلوبی به سر می برم.

کاپیتان تیم ملی بوکس در خصوص احسان روزبهانی اظهار داشت:  بسیار خوشحالم که نماینده ای از کشورمان در مسابقات لیگ نیمه حرفه ای جهان  به روی رینگ می رود و حضور این ملی پوش پر افتخار کشورمان در تیمی همچون آلمان و قزاقستان که مهد بوکس است بسیار ارزشمند است./مح
برچسب ها: ملی پوش ، بوکس ، لژیونر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار