به گزارش خبرنگار بازار باشگاه خبرنگاران کسب و کار راه انداختن و رونق دادن به آن کاری سخت و دراز مدت به نظر می رسد. البته مسلما انجام هر کاری سختی های خاص خودش را دارد و به ویژه مرحله شروع از همه سخت تر می نماید، اما تا وقتی می توان نظریه داد و برنامه ریزی کرد، چه باک از سختی کار. این نظریه ها حتی می توانند در جوانب دیگر زندگی نیز مورد استفاده قرار گیرند.
1 - آدم ها بهترین واکنش را نسبت به تئوری انگیزه نشان می دهند.
2 - تئوری های از پیش سنجیده شده را با تئوری های در حال ظهور به توازن برسانید.
3 - منابع را خردمندانه انتخاب کنید.
4 - اخلال گران نوآوری را بشناسیم.
5 - سبک و سنگین کنید.
6 - سرمایه خوب و سرمایه بد را تعریف کنید.
7 - مراقب باشید زود، دیر نشود.
8 - در دام از این شاخه به آن شاخه پزیدن گرفتار نشوید.
9 - نیاز مشتری را دقیقا بشناسید.
10 - فرضیه ها را پیش از عملیاتی شدن تست کنید.
11 - قطعات یا مواد اولیه را خودتان تولید کنید ( از کسی نخرید ).
12 - در هر کاری یک دست پنهان وجود دارد.
13 - هدف خود را از اول بنویسید تا اشتباه نکنید.
14 - به دنبال شکستن چارچوب ها باشید تا تئوری های جدید را کشف کنید.