سرپرست فرمانداری خلخال گفت: با تامین سرمایه در گردش و نقدینگی واحدهای تولیدی و صنعتی راكد و تعطیل شده خلخال این واحدها فعال می شوند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ هوشنگ محمدی  در بازدید از واحدهای صنعتی وتولیدی شهرك صنعتی خلخال افزود: هم اكنون 19 واحد صنعتی و تولیدی در این شهرك فعال و 12 واحد دیگر نیز به دلیل مشكل مالی در تامین سرمایه در گردش و نداشتن نقدینگی برای ادامه كار از چرخه تولید خارج و تعطیل شده اند.

وی گفت: تلاش می شود با تامین نقدینگی و سرمایه در گردش آنها و پرداخت تسهیلات بانكی زمینه لازم برای بازگشت این واحدها به چرخه تولید و اشتغال مجدد كاركنان بیكار شده فراهم شود.

محمدی با تاكید بر تلاش صاحبان واحدهای تولیدی و صنعتی تعطیل شده خلخال برای راه اندازی مجدد واحدهای تولیدی راكد افزود: در صورتی كه صاحبان این واحدها اقدامی برای راه اندازی آنها نكنند واحدهای تولیدی راكد به افراد واجد شرایط جدید واگذار می شود.

سرپرست فرمانداری خلخال همچنین از راه اندازی دو كارخانه جدید تولید لوله های پلی اتیلین و فیلتر هوای خودرو در این شهرك خبر داد كه با هفت میلیارد ریال سرمایه گذاری از سوی سرمایه گذاران بخش خصوصی و با اشتغال زایی 20 نفر در آینده وارد چرخه تولید می شوند./س

برچسب ها: خلخال ، تولیدیهای ، راکد ، فعال ، می ، شوند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.