دبير کل اتحاديه اول دانشگاه آزاد اسلامي گفت: از عمده‌ هدف‌هاي برگزاري نشست‌ باعلما گرفتن نقطه نظرات مراجع عظام تقليد در رابطه با مطالبات اين عزيزان از قشر دانشجو است.

علي بازگير دبير کل اتحاديه اول دانشگاه آزاد اسلامي در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با اشاره به ديدار روز گذشته تشکل‌هاي دانشجويي دانشگاه آزاد با حضرت آيت‌الله نوري همداني اظهار داشت: بنا شد از امسال تشکل‌هاي دانشجويي دانشگاه آزاد با شروع سال تحصيلي به ديدار مراجع عظام تقليد بروند تا با رهنمودهاي اين عزيزان در اصلاح هر چه بيشتر امور دانشگاه آزاد تلاش کنند.

دبيرکل اتحاديه اول دانشگاه آزاد با تاکيد بر بحث‌هاي مطرح شده در اين ديدار افزود: از اصلي‌ترين مباحث مطرح شده، بحث اسلامي کردن دانشگاه‌ها بود؛ چرا که بارها مقام معظم رهبري در رابطه با اسلامي کردن دانشگاه‌ها توصيه‌هايي را به قشر دانشگاهي داشته‌اند، ولي با توجه به موانع موجود، آن‌طور که بايد و شايد به اين مقوله پرداخته نمي‌شد.

اين فعال دانشجويي تصريح کرد: از عمده‌ هدف‌هاي برگزاري چنين نشست‌هايي گرفتن نقطه نظرات مراجع عظام تقليد در رابطه با مسائل مختلف و مطالبات اين عزيزان از قشر دانشجو است.

بازگير در پايان با اشاره به پر محتوا بودن نشست ديروز با آيت الله نوري همداني خاطر نشان کرد: در اين ديدار صحبت‌هاي خوبي از سوي آيت‌الله نوري همداني مطرح شد و ايشان توحيد، خداشناسي، علم و تحقيق و پژوهش، وحدت و اتحاد، ولايت مداري، جهاد، برخورد با استدلال و منطق حتي با دشمنان، پرهيز از سلطه پذيري را هفت سنگري دانستند كه موفقيت در مقابل دشمنان را در پي خواهد داشت.

انتهاي پيام/
برچسب ها: دیدار ، تشکل ، مراجع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار