فرمانده لشکر 64 ارومیه گفت: اقتدار نیروهای مسلح مانع هرگونه تعدی به جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران ارومیه ، محسن نبی‌پور در مراسم تودیع و معارفه فرمانده تیپ 3 لشکر 64 ارومیه در مهاباد اظهار داشت: زنده نگه داشتن روح اعتماد به نفس و ابتکار و نوآوری موجب استمرار پیشرفت نیروهای مسلح است.

وی افزود: امروز نیروهای مسلح با بهره‌مندی از تجربیات سال‌های دفاع مقدس و مجهز شدن به سلاح‌های پیشرفته داخلی و نیز استفاده از تکنیک و تاکتیک‌های خاص از توانایی زیادی برخوردارند.

به گفته نبی‌پور اگر کسی قصد تعدی و تجاوز به کشورمان را داشته باشد با پاسخ محکم و کوبنده مواجه می‌شود.

وی با بیان اینکه هیچ کشوری توان مقابله با نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را ندارد، اضافه کرد: نیروهای مسلح از اقتدار بسیار زیادی برخوردارند و ملت ایران مطمئن باشند که این نیروها برای دفاع از نظام اسلامی قابلیت زیادی دارند.

نبی‌پور با اشاره به اینکه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی با توجه به پیشرفت و تجهیز قوای خود امروز توانمندتر و با صلابت‌تر از همیشه آماده هستند به تهدیدات دشمنان پاسخی دندان‌شکن بدهند، خاطرنشان کرد: نیروهای مسلح علاوه بر سلاح‌های پیشرفته با استفاده از سلاح ایمان و اراده‌ای قوی با کوچک‌ترین تهدیدات خارجی مقابله و آنها را در نطفه سرکوب می‌کنند.

وی با تاکید بر اتحاد و همبستگی بین مردم و مسئولان، تصریح کرد: نتایج درخشان دوران دفاع مقدس به دلیل وحدتی بود که در کشور حاکم بود و امروز نیز ملت ایران با تبعیت از ولایت فقیه و با اتکا به وحدت و همبستگی آماده دفاع از کیان ایران اسلامی هستند.

در این مراسم موسی حامد بابایی به عنوان فرمانده جدید تیپ سه دلاور مهاباد معرفی و از خدمات امیر سرتیپ مظفر میرزابیگی قدردانی شد.

در این مراسم نماینده مردم مهاباد در مجلس، فرماندار، امام جمعه، مسئولان و فرماندهان نیروهای نظامی و انتظامی این شهرستان حضور داشتند./س

برچسب ها: کشور ، فرمانده ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.