معاون توسعه و زیر ساخت های راه های روستایی وزیر راه و شهرسازی گفت: با اختصاص اعتبار مورد نیاز طرح ناتمام راه خلخال به ماسوله در استان گیلان تكمیل می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ سیدحسین میرشفیع امروز دربازدید از طرح راه خلخال به ماسوله افزود: راه فرعی روستای شال از توابع بخش شاهرود خلخال به شهر گردشگری ماسوله در استان گیلان از سال 1350 آغاز و به دلایل مختلفی پس از گذشت چند سال از آغاز عملیات اجرایی آن تعطیل و نیمه كاره رها شده است.

وی گفت: در سال های گذشته و پس از پیروزی انقلاب اسلامی این طرح با بهره گیری از اعتبارات ملی و استانی ادامه یافته و هم اكنون در حوزه استحفاظی استان اردبیل و شهرستان خلخال از پیشرفت فیزیكی 60 درصدی برخوردار است.

میر شفیع با اشاره به اختصاص 50 میلیارد ریال اعتبار به بخش توسعه راههای روستایی شهرستان خلخال در سال جاری افزود: اعتبارات راههای روستایی از امسال بصورت استانی توزیع می شود .

معاون توسعه و زیر ساخت های راه های روستایی وزیر راه و شهرسازی همچنین گفت: با اجرای طرحهای راهسازی در مسیر روستاهای پرجمعیت این شهرستان و با تكمیل و بهره برداری از این طرحها و اتصال آنها به همدیگر در آینده نزدیك شاهد تبدیل منطقه خلخال به یك چهارراه ارتباطی مهم بین مناطق استان های اردبیل ، گیلان ، زنجان و آذربایجان شرقی خواهیم بود./ب

برچسب ها: اردبیل ، تکمیل ، راه ، خلخال ، به ، ماسوله
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.