هفته یازدهم لیگ دوازدهم با انجام 6 دیدار امروز دوشنبه 10 مهر ساعت 18:15 برگزار می شود و مابقی بازیها هم در روزهای سه شنبه و پنج شنبه انجام می شود.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، حساس ترین بازی امروز بین تیمهای فوتبال استقلال با صبای قم در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.
آبی پوشان امروز مقابل حریف قدرتمند وجوان صبای قم قرار می گیرد و حتی اگر آبی پوشان بتوانند ایم بازی را ببرند بازبه جدول نمی رسند.

*رفاقت سرد در رقابت گرم

بازی امروز بین استقلال و صبای قم دیدنی و جذاب خواهد بود چراکه صمد مرفاوی سرمربی صبا رودرروی تیم سابقش استقلال قرار می گیرد و باید دید در جدال قلعه نوعی –مرفاوی کدامیک از آنها با تیمشان برنده خواهند بود.

قلعه نوعی به خاطر خداحافظی مجیدی کاپیتان سابق استقلال تحت فشار است وبرای خروج از این فشار باید تیمش مقابل مرفاوی دستیار قدیمی اش به پیروزی دست یابند.

همچنین استقلالی ها باید بدون حضور فریدون زندی که به باشگاه الاهلی قطر پیوست، مقابل صبای قم قرار بگیرند و در بازي مشخص می شود قلعه نوعی چه بازیکنی راجایگزین زندی درخط هافبک می کند.

آبی پوشان بازیکن محرومی برای این بازی ندارند اما همچنان مجتبی جباری مصدوم است و نمی تواند برای آبی پوشان بازی کند. اگر شاگردان مرفاوی بتوانند استقلالیها را در بازی امروز شکست دهند می توانند جایگاهشان را درجدول رده بندی ارتقاء دهند.

شایان ذکر است: بازی دو تیم استقلال با صبای قم را احمد صالحی به همراه بابک داوری وحمید خمزه وبه موعود بنیادی فر قضاوت خواهند کرد وسعید بطحانی هم به عنوان این بازی انتخاب شده است.

*نفت تهران – تراکتورسازی
استخراج 3 امتیاز نفتی در تختی

شاگردان ابراهیم زاده باید در ورزشگاه تختی تهران ساعت 18به مصاف تیم فوتبال تراکتورسازی بروند. تیم فوتبال نفت تهران دربازی گذشته اش مقابل گهر درود مساوی کرد واین تساوی باعث شد که صدر جدول را به تیم سپاهان واگذار کنند.

نفتی ها در حالی میزبان تراکتورسازی تبریز در ورزشگاه تختی تهرات هستند که این ورزشگاه خانگی شان نیست. شاگردان ابراهیم زاده در هفته گذشته درصدر جدول قرار داشتند وامروز هم می توانند با پیروزی مقابل تراکتورسازی در غیاب سپاهانی ها صدر نشین شوند.

درآن سوی میدان هم اولیویرا سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی برای اینکه به سرنوشت هموطنش کاستا سر مربی سابق صنعت نفت آبادان دچار نشود باید تیمش مقابل نفت تهران سه امتیاز بازی را کسب کند.

تورج حق وردی، حسن کامرانی فر، مجید ویگشاهی وحسن اکرمی قضاوت این بازی را برعهده دارند وفلاح هم ناظر این بازی است .

*آلومینیوم هرمزگان – فجرشهید سپاسی
نبرد بالانشین ها و پایین نشین ها

تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان باید امروز به دیدار شاگردان محمود یاوری در ورزشگاه خلیج فارس بروند. پیروزی شاگردان یاوری مقابل تیم میثاقیان و عدم نتیجه گیری نفتی ها در برابر تراکتورسازان باعث می شود که فجری ها درغیاب سپلاهانی ها به صدر جدول برسند.

شاگردان میثاقیان تا الان نتایج خوبی نگرفتند ودر آبادان شایعه شده که اگر میثاقیان نتواند با تیمش پیروزاین بازی شود به احتمال زیاد اخراج می شود دیدار دوتیم آلومینیوم هرمزگان وفجر شهید سپاسی را سید حسن زرگر به همراه سعید زارع، حمید سبحانی  واسدی قضتوت خواهند کرد. نوید مظفری هم ناظر این بازی است.

*داماش گیلان – ذوب آهن اصفهان
دیداری که اصلا تماشایی نیست!

دیدار دو تیم فوتبال داماش گیلان و ذوب آهن اصفهان در ورزشگاه خالی از تماشاگر عضدی رشت برگزار می شود. ابتدا قرار بود این بازی در ورزشگاه قزوین انجام شود که با تصمیم مسئولان سازمان لیگ، این بازی به ورزشگاه چمن مصنوعی عضدی رشت نقل مکان کرد.

شاگردان درخشان دربازی گذشته شان با صبای قم به تساوی 3بر3 دست یافتند اگر این تیم گیلانی بنواند ذوب آهن را درورزشگاه خانگی اش شکست دهد اولین برد را درخشان سرمربی جدیدشان کسب می کنند.

ذوبی ها هم تیم عجیب لیگ هستند آنها یا می برند یا می بازند باید دید شاگردان کربکندی می توانند از این بازی سربلند بیرون بیایند یانه!


با یک وسیله بر به همراه تورج عیوض محمدی، رحیم شاهین و رضا عادل قضاوت این بازی را برعهده دارند و مسعود مرادی هم نظارت این بازی را برعهده دارد.

*مس کرمان-ملوان بندر انزلی
ملوان متحول در مقابل مس کرمان

شاگردان قاسمپور باید امروز در ورزشگاه امام علی (ع) دیدار تیم احمدزاده بروند.
هر دو تیم در هفته گذشته تغییر و تحولاتی در هیئت مدیره و کادر فنی داشتم اند شهبازی مدیر عاکل مس کرمان در هفته گذشته در حال رفت و آمد بود اما بالاخره دوباره در سمت مدیرعاملی این تیم باقی ماند.

ملوانی ها هم در کادر فنی تغییراتی داشتند احمدزاده در 24 ساعت سمت مدیر فنی اش تبدیل به سرمربیگری تیم ملوان شد و امروز به جای فرهاد پورغلامی در نیمکت ملوان می نشیند.

بازی امروز جدال دو تیم حاشیه ساز لیگ برتر است و باید دید کدامیک از این تیم ها می توانند جایگاشهان را در جدول لیگ ارتقا دهند.
دیدار دو تیم فوتبال مس کرمان و ملوان بندر انزلی را رضا کرمانشاهی به همراه مس طالقانی، حمید مخانی؟؟ و حمید حاج ملک داوری خواهند کرد و نوید مظفری ناظر این بازی است.

*فولاد خوزستان-نفت آبادان
هوای گرم، تکنیک داغ در یک داربی ناب

دربی جنوب بین دو تیم فوتبال فولاد خوزستان و نفت آبادان در ورزشگاه تختی اهواز برگزار می شود.

شاگردان فرکی با بردی که هفته گذشته مقابل پیکان به دست آوردند تا حدودی از بحران خارج شدند آنها باید امروز به مصاف نفتی بروند که سرمربی اش را اخراج کرده است.

نفتی ها تاکنون در خانه فولادی ها نتوانستند پیروز شوند باید دید که آنها امروز بدون سرمربی می توانند رکورد شکنی کرده و بازی را ببرند دیدار دو تیم فوتبال فولاد خوزستان و نفت آبادان را محسن قهرمانی به همراه، کناری و حاجی پور قضاوت خواهند کرد و زاهد بحرینی ناظر این بازی است./مح

برچسب ها: رفاقت سرد ، تختی ، ورزشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار