این ستاد در ترویج فرهنگ اسلامی و جلوگیری از نفوذ فرهنگ غربی با توجه به تهاجمات فرهنگی دشمن در چند سال اخیر نقش تعيين كننده اي داشته است.

 به گزارش باشگاه خبرنگاران از روابط عمومي ستاد حمايت و صيانت از آثار فرهنگي هنري سعید جابر انصاری، دبیر ستاد حمایت و صیانت از آثارفرهنگی هنری، به همراه محمد رمضانپور معاون اجرایی این ستاد  و چند تن از اعضای اجرایی این ستاد روز گذشته در نشست صمیمی با آیت الله رضوانی، عضو فقهای شورای نگهبان قانون اساسی در دفتر مدرسه علمیه رضویه بازار تهران ملاقات کردند.
در ابتدای این مراسم سعید جابر انصاری به تشریح فعالیت های این ستاد از ابتدای تاسیس تاکنون پرداخت و به نقش حیاتی این ستاد در ترویج فرهنگ اسلامی و جلوگیری از فرهنگی غربی با توجه به تهاجمات فرهنگی دشمن در چند سال اخیر اشاره کرد.
انصاری همچنین اهم فعالیت های این انجمن و موفقیت های این ستاد را درموارد مختلف تشریح کرد.دیر ستاد حمایت و صیانت از اثر فرهنگی و هنری همچنین در ادامه از تشکیل ستادهای صیانت و حمایت در ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ها خبر دادو در ادامه حمایت معنوی ایشان و مراجع عظام را از این حرکت خواستار شد.
در ادامه آیت الله رضوانی در سخنان کوتاهی عنوان کرد: بنده با دیدن فعالیت ها و عملکرد ستاد حمایت و صیانت  از آثار فرهنگی هنری به آینده فرهنگی کشور امیدوار شدم.
عضو فقهای شورای نگهبان قانون اساسی همچنین در بخشی دیگر اظهار کرد:وزرات فرهنگ و ارشاد اسلامی یک نهاد دولتی و قانونی است و همه مردم باید مطیع قوانین این نهاد باشند.
گفتنی است در این دیدار علاوه بر اعضای این ستاد تنی چند از اصحاب رسانه نیز حضور داشتند./م
برچسب ها: حمایت ، فرهنگی ، هنری ، صیانت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار