اعضای تیم استقلال همچنان با مشکل مالی روبرو هستند و این موضوع برای این تیم تبدیل به یک معضل بزرگ شده است،‌ اما در این میان مشکلات جانبی نیز وجود دارد که قابل توجه است.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران پیش از آغاز فصل و بعد از عقد قرار داد چند بازیکن مهم تیم که امیر قلعه نوعی به حضور آنها در تیم اصرار فراوان داشت، قرار بر این شد که به دلیل مشکلات مالی باشگاه چند عضو کمکی باشگاه که در مسائل مالی مسئولان را همراهی می‌کنند برای جلب رضایت چند بازیکن اقداماتی را انجام دهند که از این طریق نظر آن عده بازیکن برای حضور در استقلال جلب شود اما در این میان مشکلات مالی عاملی شده است که این چند بازیکن نیز از دریافت پول خود محروم شوند و به همین دلیل از مسئولین تقاضای رسیدگی کردند.

شایان ذکر است، منابع مالی تیم استقلال قرار به همکاری داشتند و حتی چند فقره چک به دو بازیکن تیم تحویل دادند، اما این چک‌ها هنوز نقد نشده است و به این دلیل مشکلات بسیار زیادی برای مسئولان ایجاد شده است.

گفتنی است، علاوه بر این چند بازیکن استقلال در این خصوص اقدامات را انجام دادند و مدعی هستند که بنا به بررسی شرایط و قول و قرارهای انجام شده مسائل شخصی خود را پیگیری می‌کنند و در صورتی که این مشکلات حل و فصل نشود، آنها در تیم دچار مشکلات جدی می‌شوند.

قرار براین بود که چک مورد نظر که به این دو بازیکن ارائه شده است هفته اول مهر نقد شود اما این اتفاق رخ نداده و مشکلات چند برابر شده است./مح

برچسب ها: بازیکن ، اعتراض ، منابع ، مالی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار