عضو شورای فقهی بانک مرکزی با اشاره به این که همدلی مسئولان و مردم، لازمه تحقق اقتصاد مقاومتی است، گفت: رویکرد مردمی، تضمین کننده موفقیت اقتصاد کشور در برابر تحریم ها و فشارهای دشمنان است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، حجت الاسلام سید عباس موسویان با تاکید بر این که تحریم ها و تهدیدهای بین المللی ، اقتصاد ما را هدف قرار داده است، افزود: دشمنان دستاوردهای انقلاب اسلامی را هدف قرار دادند که در چنین شرایطی نیاز مضاعفی به تولید ملی وجود دارد.

وی با بیان این که هر نوع رویکرد مردمی در عرصه اقتصاد موجب تضمین موفقیت اقتصاد کشور می شود، ابراز داشت: از این طریق می توان بستر ایجاد شغل برای نسل جدید و نیز تولید ملی را فراهم کرد و حال آن که اگر ما کماکان چشم به واردات داشته باشیم تا ابد این رویه نامناسب فعلی استمرار می یابد.

عضو شورای فقهی بانک مرکزی همیاری و همدلی مردم و مسئولان را لازمه تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی عنوان کرد و افزود: البته در این میان بخش های رسانه ای و نهادهایی چون حوزه و دانشگاه و دیگر بخش ها نیز رسالت سنگینی بر عهده دارند.

وی تاکید کرد: مردم باید بدانند که استفاده از محصول داخلی و تلاش در مسیر رشد و شکوفایی تولید ملی یک سرمایه گذاری جدی در امر اشتغال زایی است چرا که بی شک توجه صرف به امر واردات به معنای از بین بردن فرصت های شغلی برای جوانان کشور است./س

برچسب ها: قم ، اقتصاد ، مقاومتی ، تولید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.