مسئول واحد جهاد و پايداري بسيج دانشجويي دانشگاه امام صادق(ع) با بيان اينکه دانشجويان در مناطق زلزله‌زده به عنوان پل ارتباطي مردم و مسئولان عمل کردند، گفت: دانشجويان جهادگر با مديريت صحيح مسائل را حل و كارها را به سمت آباداني هرچه سريعتر پيش ببرند.

سيد مرتضي احمدزاده مسئول واحد جهاد و پايداري بسيج دانشجويي دانشگاه امام صادق(ع) در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران به برگزاري اردوهاي جهادي و كمك‌رساني بسيج دانشجويي به مناطق زلزله‌زده شمال‌غرب و اقدامات آنان در اين رابطه اشاره كرد و گفت: شماري از دانشگاه‌هاي تهران از جمله دانشگاه امام صادق(ع)، دانشگاه آزاد تهران مركز، دانشگاه آزاد شهر ري و... در اردوي جهادي كه در منطقه ورزقان روستاي مهترلو برگزار شد، حضور داشتند و تا حد توان به هموطنان زلزله‌زده ياري رساندند.

احمدزاده گفت: اين اردو كه با همكاري بسيج دانشجويي و سپاه عاشوراي تبريز برگزار شد توانست بسياري از خانواده‌هاي بي‌بضاعت اسكان داده شدند.

اين فعال دانشجويي با بيان اينکه جهادگران دانشجو با استفاده از امكانات موجود به ايجاد سرپناه دائمي براي خانواده‌هاي تحت پوشش كميته امداد امام خميني(ره) پرداختند، تصريح کرد: دانشجوياني که در اين اردو شرکت کرده بودند، همگي از کارشناسان ساختمان، مهندسي و معماري بودند که در امور مشاوره‌اي و چگونگي ساخت و ساز ايمن و مقاوم‌سازي خانوارهاي زلزله‌زده را ياري کردند.

مسئول واحد جهاد بسيج دانشجويي دانشگاه امام صادق(ع) با بيان اينکه حضور دانشجويان با توجه به نزديكي فصل سرما بسيار تاثيرگزار و حائز اهميت بود، گفت: دانشجويان با استفاده از امکانات موجود، با تعبيه کانکس سرپناهي براي محافظت در برابر سرما براي اهالي و دام‌هايشان ايجاد کردند.

وي همچنين با اشاره به سيلي كه پس از بارندگي در اين منطقه ايجاد شد،‌ گفت: دانشجويان با حضورشان در بين مردم و چادرها از خسارت بيشتر به اهالي جلوگيري كردند و سيلاب ايجاد شده را به رودخانه هدايت كردند.

احمدزاده با بيان اينکه دانشجويان در مناطق زلزله‌زده به عنوان پل ارتباطي مردم و مسئولان عمل کردند، اظهارداشت: دانشجويان جهادگر سعي کردند با مديريت صحيح مسائل را حل و كارها را به سمت آباداني هرچه سريعتر پيش ببرند.

مسئول واحد جهاد بسيج دانشجويي دانشگاه امام صادق(ع) در پايان با تاكيد بر آمادگي نيروهاي بسيجي براي كمك‌رساني به هموطنان خاطرنشان کرد: جهادگران بسيجي با حضور در مناطق زلزله‌زده شمالغرب ثابت کردند که براي كمك و همياري به هم ميهنانشان همواره آماده بوده و از هيچ كوششي براي حمايت از زلزله زدگان دريغ نمي‌كند.


انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار