دانشگاهيان دانشگاه آزاد طي بيانيه‌اي در تجمع اعتراضي به ساخت فيلم موهن عليه پيامبر اعلام كردند: بي‌ترديد فيلم و كاريكاتور موهن صهيونيستي آمريكايي قلب هر مسلماني را به درد مي‌آورد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، متن بيانيه پاياني تجمع اعتراض آميز دانشگاهيان دانشگاه‌ آزاد تهران نسبت به توهين به ساحت پيامبر گرامي اسلام به شرح زير است:

یُرِیدُونَ لِیُطْفِؤُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ

اين اقدامات خصمانه نشان از عمق كينه‌توزي مستكبرين عامل نسبت به اسلام ناب محمد (ص) است. اسلامي كه با پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي ايران فصلي نو آغاز كرده و در اين چهار دهه اخير ظرفيت‌هاي خود را در بسيج امت اسلامي عليه جبهه كفر نشان داده است.

برهمگان روشن است كه اين فاجعه بزرگ از روي اتفاق نبوده، بلكه اين اقدامات هتاكانه غرب نسبت به عزيزترين و شريف‌ترين مقدسات اسلامي در سال‌هاي اخير نشان از يك برنامه‌ريزي دقيق و گسترده در راستاي تضعيف امت اسلامي بوده است.

پروژه اسلام‌ستيزي در دو محور اسلام‌هراسي و تقدس‌زدايي از ارزش‌هاي ناب اسلامي هدف اصلي مستكبرين عالم بوده است كه تا كنون با ادعاي آزادي بيان صورت گرفته از اين رو غرب با ايجاد جبهه‌اي منسجم عليه امت اسلامي و با ساخت فيلم‌هاي موهن در صدد سنجش حساسيت مسلمانان و متعاقب آن، برنامه‌ريزي براي كاهش حساسيت نسبت به مقدسات اسلامي است. لذا اين نكته مي‌طلبد كه مسلمانان با اتحاد و همبستگي بيشتر، به عنوان راهكار اصلي، فتنه دشمنان را خنثي نمايد.

در اين شرايط حساس جهاني كه جبهه استكبار تمام توان خود را به منظور تضعيف و نابودي امت اسلامي بسيج كرده برما دانشجويان و اساتيد لازم و ضروري است كه به چند نكته مهم و حائز اهميت توجه داشته باشيم:

1. بنا به تأكيدات امام خامنه‌اي در روزهاي اخير در خصوص تداوم اعلام خشم و نفرت از اين اقدام موهن برهمه امت اسلامي واجب است كه حضور گسترده و پررنگ تري در اعلام خشم و نفرت و انزجار خود از اين اقدام موهن داشته باشند.

2. لازم است دستگاه وزارت امور خارجه كشور با بهره‌گيري از تمام توان ديپماتيك خود همچون استفاده از ظرفيت رياست در كشور‌هاي جنبش عدم تعهد در سازمان كنفرانس اسلامي درخصوص محكوميت اين اقدام موهن تمام اقدامات لازم را به عمل آورد.

3. لازم است كه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي به منظور نشان دادن حقيقت نوراني و آسماني رسول اكرم(ص) اقدام به توليد آثار فاخر هنري و فرهنگي لازم در خصوص سيره نظري و عملي رسول اكرم(ص) داشته باشد.

4. لازم است به منظور تبيين بيشتر و دقيق‌تر سيره نظري رسول اكرم (ص) نهاد مقام معظم رهبري در دانشگاه ها و معاونت فرهنگي و سخنراني‌ها، ميزگرد‌‌ها و كلاس‌هاي آموزشي گسترده‌تري در دانشگاه‌ها ترتيب نمايد.

5. لازم است ما دانشجويان با رصد دقيق رفتارهاي خصمانه دشمن و با حضور گسترده و موثر در عرصه دفاع از ساحت نوراني رسول اكرم (ص) و تمام ارزش‌هاي اسلامي نقشه دشمنان اسلام را خنثي نموده و مشت محكمي بر دهان آمريكا و صهيونيست بزنيم.

در انتها ما دانشجويان، اساتيد و كاركنان دانشگاه آزاد اسلامي با محكوميت اين اقدام خصمانه خشم، نفرت و انزجار خود را نسبت به عاملين و حاميان آن اعلام مي‌داريم و با عشق به رسول مهر و محبت مي‌گوييم: باَبي أنتَ و اُمّي يا رَسولَ الله (ص).
انتهاي پيام/
برچسب ها: تجمع ، اعتراضی ، آزاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار