جشنواره مقاومت و سينماي دفاع مقدس بدون حس رقابت اما با دارا بودن تمامي استانداردها برگزار شد.

علي عطشاني كارگردان سينما در گفتگو با خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران گفت: داوزدهمين دوره از جشنواره مقاومت با رعايت تمامي استانداردها برگزار شد.
وي افزود: در اصل برگزاري جشنواره هاي تخصصي عالي است و باعث مي شود كه فيلم هاي كه براي اين جشنواره ها ساخته مي شوند فرصت و امكان ديده شدن پيدا كنند.
وي به استاندارد بودن جشنواره مقاومت اشاره كرد و گفت: جشنواره مقاومت به عنوان رويدادي استاندارد و همراه با آرامش بدون هيچگونه حاشيه اي برگزار شد زيرا دبيري آن با محمد خزاعي بود و او طي سالها دبيري جشنواره هاي مختلف مي‌داند چگونه جشنواره را هدايت كند.
كارگردان فيلم سينمايي "دموكراسي در روز روشن" تصريح كرد: حالا كه اين دوره از جشنواره مقاومت به پايان رسيد بايد به فكر فيلم هاي سال آينده براي اين جشنواره باشيم زيرا جشنواره به هر ترتيت و با مديريت هر شخصي برگزار مي شود اما اين فيلم ها هستند كه در اين جشنواره حرف اول را مي‌زنند و بايد از همين امروز به فكر آن ها بود.
عطشاني به جشنواره هاي معتبر اشاره كرد و گفت: جشنواره هاي معتبر دنيا نيز وقتي برپا مي شوند براي سال آينده و جشنواره دوره بعدي فيلم سفارش مي دهند. فقط كافي است بستري فراهم شود تا فيلمسازاني كه تمايل دارند آثار خو را در اين زمينه توليد و عرضه كنند.
كارگردان فيلم سينمايي "تلفن همراه رئيس جمهور" افزود: وقتي فيلمي براي جشنواره توليد نشود در نتيجه رقابتي هم به وجود نمي‌آيد. در اين جشنواره رقابتي وجود ندارد و حس و حالي كه در جشنواره فجر وجود دارد در اين جشنواره به چشم نمي‌خورد.
وي بيان كرد: بايد كاري كنيم تا رقابت   هيجان شركت در جشنواره هاي تخصصي بيشتر شود و انگيزه اي كه به جشنواره فجر اعتبار مي بخشد بايد در جشنواره مقاومت هم بوجود بيايد./ي2

برچسب ها: جشنواره ، فیلم ، مقاومت ، عطشانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار